Mikkel K 53 Skrevet 20. Maj, 2018 Jeg har lige besøgt denne pige (15 min. til 600 kr): Mulat i Kastrup Jeg er i tvivl om billederne er ægte. Jeg tror det ikke. Men det gør ikke noget! Pigen jeg traf, var ekstrem lækker. Er du til mørke piger, så kan hun virkelig anbefales. Dog tror jeg stedet er sådan et sted, hvor pigerne hurtigt bliver skiftet ud, så pludselig er det nok en ny man træffer. Mulat eller fuldblods afrikaner - ved det ikke helt. Ca. 25 år. Sindssygt velplejet og pæn. Super sød. Taler fint engelsk. Virkelig store, ægte og velsiddende bryster. Glat forneden. God røv. Jeg fik den tid jeg skulle bruge, uden hun på nogen måde sagde "Come now baby", som de udenlandske ofte gør. Først lidt blidt med hånden, så blow. Derefter red hun mig. Hun foreslog derefter bagfra, som vi gjorde indtil jeg sagde nu ville jeg afslutte forfra. Hun suttede løs på mine brystvorter, men jeg tog hende forfra kiggede på hende fantastiske babser. Eneste minus var, at hendes telefon ringede 5-6 gange undervejs (dog uden hun tog den), men det var ret irriterende da telefonen lå på hovedpuden... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo Skrevet 21. Maj, 2018 Tak for anmeldelsen. Har lige et opfølgende spørgsmål, inden jeg tager ud til Kastrup (og håber på pigen IKKE er udskiftet endnu). Du siger velsiddende bryster - er det mere til den hængende side eller slet ikke? Jeg spørger, fordi jeg læste du selv er mere til hængepatter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel K 53 Skrevet 21. Maj, 2018 Hun har ikke hængepatter, som jeg ellers tænder meget på. Men hun har virkelig flotte bryster, som sidder meget flot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo Skrevet 22. Maj, 2018 ^det kunne jeg (heldigvis) konstatere ved selvsyn, de var virkelig yderst velsiddende. Lidt i tvivl om de var ægte, men det betød ikke så meget når de er så flotte. Ellers tror jeg heller ikke det er hende fra billederne i annoncen, men hun ligner en del og er som du selv siger fantastisk velplejet og kærtegnende. Jeg var glad for min oplevelse. Stedet 8 (plus moderne samt stort værelse og seng, minus beliggenheden i Kastrup) Pigen 8 Sex 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thephd 249 Skrevet 22. Maj, 2018 Billederne er helt sikkert fake. De er af denne Instagram-model: https://www.instagram.com/yourmajestyvanity/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 22. Maj, 2018 ja det ser jo også næsten for godt ud til at være sandt men kan forstå hun er en flot tøs anyway. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chris.36 131 Skrevet 24. Maj, 2018 Jeg havde en anden oplevelse i går. Synes bestemt ikke at hun svarer til billederne, og oplevede ringe service. Aftalte 30 min med SF, men hun tog den knapt ind i munden. Da der kom gummi på sluttede hun noget mere, men det var jo ikke det der var aftalt. Kommer bestemt ikke igen. Synes tit det er et problem med de afrikanske kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg