Hop til indhold
Guest Anonym

Thai Wellness Adelgade 55 8660 Skanderborg

Recommended Posts

Guest Anonym

Under et besøg i Skanderborg lavede jeg et vrid i ryggen på vej ud af bilen (det har set mere komisk ud end det føltes) gode råd er dyre når man står der som en yngre udgave af Dr. Ingrid - men stort set lige overfor lå en Thaimassage - Thai Wellness. På facaden at dømme virkede det umiddelbart som et "pænt" sted - lige hvad jeg havde brug for.

Kravlede op ad trappen til en nydelig reception, pæn forretning - sandsynligvis i tilknytning til "privaten" ovenpå - indehaveren havde booket en aftale med en anden- men om jeg ville prøve Malika (eller Manika - eller ???) det ville jeg gerne - ind i lokale der vender ud mod gaden, af med shorts / T-shirt - men da det var en andet fokus beholdt jeg underpermissionerne på...

Massagen var YDERST kompetent - ikke alene fjernede hun holdet i ryggen, men en gammel skulderskade fik den bedste behandling jeg har oplevet - ligesom hun fik løsnet nakkehvirvlerne. Det var ikke uden en vis smerte hist og pist - men for pokker hvor var det godt bagefter.

Massøren var WatPo uddannet og kunne virkeligt sit kram - hun har tidligere arbejdet i Viby centeret der altid giver en god reel massage. Man kan betale med Dankort - og jeg følte det faktisk helt rigtigt at gøre det der (andre steder vil man nok lige overveje en gang om det skal stå på bank-udtoget)

Så er fokus på massage - og KUN massage - så er Thai Wellness i Skanderborg et usædvanligt godt bud - jeg svævede ihvertfald derfra...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...