Guest Nemtøs Skrevet 20. Maj, 2018 Synet af den letpåklædte kvinde der lå og gjorde sig til, bag i hendes bil på en rasteplads hænger stadig ved. Min legekammerat og jeg havde hygget os i naturen, gemt lidt af vejen så vi ikke generede andre, og så lå hun blot der. Det er første gang jeg støder ind i sådan et syn. Hvad er jeres holdning til sex i det offentlige rum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 20. Maj, 2018 Jeg synes rent personligt, at det er frækt og lækkert - jeg kan jo også godt selv lide at se og blive set - så længe der ikke er børn, der kommer for skade at se noget, de ikke bør Hvordan reagerede du selv på det? Lidt tændt eller helt tændt af? Knus og nyd varmen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 20. Maj, 2018 Det er da Fantastisk! Har været mange gange på hundige strand, hvor der bliver dyrket rigtigt meget sex. Man ser flere par fra swinger clubberne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Myhot6fantasy 10 Skrevet 20. Maj, 2018 Sex i naturen de "rigtige" steder er bestemt frækt! (taler af erfaring) Dogging som det hedder er en skøn aktivitet i sommermånederne. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Maj, 2018 (edited) MizzAnne skrev, for 58 minutter siden: Jeg synes rent personligt, at det er frækt og lækkert - jeg kan jo også godt selv lide at se og blive set - så længe der ikke er børn, der kommer for skade at se noget, de ikke bør Hvordan reagerede du selv på det? Lidt tændt eller helt tændt af? Knus og nyd varmen Mens vi legede var der et par mænd som kiggede på - på afstand.. Det var frækt og pirrende. Jeg blev overrasket, havde ikke forventet at se en halvnøgen kvinde i bagagerummet, jeg ville have fundet det frækt at se hende på et tæppe. En fantasi jeg leger lidt med, er at sexe i naturen (gerne med lidt dominans), og der kommer 5-6 mænd ( på forhånd aftalt) og kigger på, tager deres udstyr frem og begynder at onanere mens de kommentere. Rører lidt ved mine bryster og evt fisse.. for slut at sperme på mig. Et fromt sommerønske. Nyd selv varmen frække smukke kvinde Redigeret 20. Maj, 2018 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 20. Maj, 2018 Fræk fantasi Og ja - det er super lækkert at blive set og kigget på.. og taget, mens andre ser på 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skytten 6 Skrevet 20. Maj, 2018 Nogle som er friske på en tur ud i det blå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easbam 34 Skrevet 20. Maj, 2018 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Mens vi legede var der et par mænd som kiggede på - på afstand.. Det var frækt og pirrende. Jeg blev overrasket, havde ikke forventet at se en halvnøgen kvinde i bagagerummet, jeg ville have fundet det frækt at se hende på et tæppe. En fantasi jeg leger lidt med, er at sexe i naturen (gerne med lidt dominans), og der kommer 5-6 mænd ( på forhånd aftalt) og kigger på, tager deres udstyr frem og begynder at onanere mens de kommentere. Rører lidt ved mine bryster og evt fisse.. for slut at sperme på mig. Et fromt sommerønske. Nyd selv varmen frække smukke kvinde Du må da skrive hvis du mangler en fyr til den slags en dag, jeg er frisk så i hvert fald ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 158 Skrevet 21. Maj, 2018 Nemtøs skrev, for 18 timer siden: En fantasi jeg leger lidt med, er at sexe i naturen (gerne med lidt dominans), og der kommer 5-6 mænd ( på forhånd aftalt) og kigger på, tager deres udstyr frem og begynder at onanere mens de kommentere. Rører lidt ved mine bryster og evt fisse.. for slut at sperme på mig. Et fromt sommerønske. Jeg vil gerne hjælpe dig med af opfylde den fantasi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg