Hop til indhold
Guest Nemtøs

Åbenlys sex i det offentlige rum

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Synet  af  den  letpåklædte kvinde  der  lå  og  gjorde  sig  til,   bag  i hendes  bil  på  en  rasteplads hænger  stadig  ved. 

Min  legekammerat og  jeg   havde  hygget  os  i naturen,  gemt  lidt  af  vejen  så  vi  ikke  generede  andre,  og  så  lå  hun  blot  der. 

Det er  første  gang  jeg  støder  ind  i sådan  et  syn.

Hvad er  jeres  holdning til  sex  i det  offentlige  rum? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes rent personligt, at det er frækt og lækkert - jeg kan jo også godt selv lide at se og blive set - så længe der ikke er børn, der kommer for skade at se noget, de ikke bør :P

Hvordan reagerede du selv på det? Lidt tændt eller helt tændt af? :)

Knus og nyd varmen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da Fantastisk! Har været mange gange på hundige strand, hvor der bliver dyrket rigtigt meget sex.

Man ser flere par fra swinger clubberne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
MizzAnne skrev, for 58 minutter siden:

Jeg synes rent personligt, at det er frækt og lækkert - jeg kan jo også godt selv lide at se og blive set - så længe der ikke er børn, der kommer for skade at se noget, de ikke bør :P

Hvordan reagerede du selv på det? Lidt tændt eller helt tændt af? :)

Knus og nyd varmen ;)

Mens  vi  legede  var  der  et  par  mænd  som  kiggede  på  - på  afstand.. Det  var  frækt og  pirrende. 

Jeg  blev  overrasket,  havde  ikke  forventet  at  se  en  halvnøgen kvinde i bagagerummet,  jeg  ville  have  fundet  det   frækt at  se  hende  på  et  tæppe. 

En fantasi jeg  leger  lidt med, er  at  sexe i naturen (gerne med  lidt  dominans),  og  der  kommer  5-6 mænd  ( på  forhånd  aftalt) og  kigger  på,  tager  deres  udstyr  frem  og  begynder at  onanere  mens  de kommentere. Rører  lidt  ved  mine  bryster og  evt  fisse.. for  slut  at  sperme  på  mig.  Et fromt sommerønske.

Nyd  selv  varmen frække  smukke  kvinde <3

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Mens  vi  legede  var  der  et  par  mænd  som  kiggede  på  - på  afstand.. Det  var  frækt og  pirrende. 

Jeg  blev  overrasket,  havde  ikke  forventet  at  se  en  halvnøgen kvinde i bagagerummet,  jeg  ville  have  fundet  det   frækt at  se  hende  på  et  tæppe. 

En fantasi jeg  leger  lidt med, er  at  sexe i naturen (gerne med  lidt  dominans),  og  der  kommer  5-6 mænd  ( på  forhånd  aftalt) og  kigger  på,  tager  deres  udstyr  frem  og  begynder at  onanere  mens  de kommentere. Rører  lidt  ved  mine  bryster og  evt  fisse.. for  slut  at  sperme  på  mig.  Et fromt sommerønske.

Nyd  selv  varmen frække  smukke  kvinde <3

Du må da skrive hvis du mangler en fyr til den slags en dag, jeg er frisk så i hvert fald ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Jeg vil gerne hjælpe dig med af opfylde den fantasi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...