Hop til indhold
Guest Binze

Thai massage Hamborg

Recommended Posts

Guest Binze

 herreuren til Hamborg besluttede min kammerat og jeg at få os en omgang Thai massage, vi fandt det sted vi havde set aftenen før. Min kammerat var selvfølgelig hurtig og løbe med den tilsyneladende eneste kvindeder var ledig men en mandlige Thai massør tilbød og gøre mig klar til en pige blev ledig. Han gik straks i gang med at give mine ben olie og ballerne fik også en masse olie, han spredte mine baller alt hvad de kunne og han trykkede med tommelfingeren mod min numse, det var lidt vild for jeg tog mig selv i og løfte numsen når hænderne nærmede sig, jeg fornemmede hans stive og hårde pik så jeg løftede hovedet så jeg kunne se i spejlet og ganske rigtig var den ved og springe ud af de små shorts, jeg kiggede lige en ekstra gang for nu havde han trukket shortsene til side og en mega tyk og fed pik stod rank. 

Hans hænder tog igen hårdt fat i mine baller og igen spredte han dem helt ud, jeg kom igen til og hæve numsen og i et snuptag mærker jeg at han pressede sin tykke pik i mig, jeg siger No No og forsøger og presse ham ud, det gør sindsyg ondt og blive åbnet så meget men ligefør jeg lykkedes med og presse den ud igen så kører han den helt i bund så jeg kan mærke hans nosser. Jeg gisper og forsøger alt muligt for og undgå den voldsomme behandling. Han massere mig blot videre og siger just relax, jeg prøver og slappe helt af. Efter et par minutter trækker han sig langsomt ud og hvilken rar følelse det lige er men i stedet for og trække sig ud så hugger han den i bund i mig på fuld kraft ca 15-20gange til han udgiver et brøl, jeg kan mærke hvordan der bliver pumpet sæd ud i condomet, troede jeg for da han trækker sig ud drejer jeg hovedet og ser en tynd streng af sperm fra min bagdel til hans pik hoved, han klemmer det sidste sæd ud over mit hul og skubber det ind med pikken der nu heldigvis er knap så tyk. 

Hans eneste kommentar var! Ohh feel good.

Jeg havde kun i tankerne og komme ud og tænkte føj for pokker hvor ulækkert og blive kneppet af en massage Thai mand og selvfølgelig kunne alle høre det, INC min kammerat. Det næst værste var at jeg ikke nåede på toilettet og få trykket sperm ud men det løb selv ud i løbet af aftenen. :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må vel være det nærmeste, man kan kalde for voldtægt, or what ? 

Fik du efterfølgende et BJ :D 

on the house, selvfølgelig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Binze

Må ærligt indrømme at der nok var lidt invitation forud for løjerne.

Ikke noget BJ. 

Det ville også være for meget lige i situationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Binze skrev, den 20/5/2018 at 15:31:

jeg kan mærke hvordan der bliver pumpet sæd ud i condomet, troede jeg for da han trækker sig ud drejer jeg hovedet og ser en tynd streng af sperm fra min bagdel til hans pik hoved, han klemmer det sidste sæd ud over mit hul og skubber det ind med pikken der nu heldigvis er knap så tyk. 

Ad - og hvor mange har han ikke lige voldtaget på samme måde - du bør straks lade dig teste for div. kønssygdomme. Analsex mellem mænd uden beskyttelse, er den største kilde til spredning af f.eks syfilis.

Det er nok sin sag at have anmeldt ham for voldtægt og usikker sex med de problemer det ville kunne give - ikke mindst på hjemmefronten - men han havde ihvertfald efterladt beviser i form af DNA i din røv.

Evt. link/adresse - så andre kan undgå samme sted ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hælder mest til at denne historie er fra " de grå sider i Rapport" 

Man kan sgu da ikke presse sin pik op i røven på en imod vedkommendes vilje... 

med mindre det var en meget meget lille pik, eller et meget meget stort røvhul.....

....måske begge dele...jeg havde aldrig ladet en mand massere mig på et thai bordel.....never...

men god historie dog.....:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Luxuria skrev, den 1/6/2018 at 08:15:

Man kan sgu da ikke presse sin pik op i røven på en imod vedkommendes vilje... 

Binze skrev, den 20/5/2018 at 15:31:

Han gik straks i gang med at give mine ben olie og ballerne fik også en masse olie, han spredte mine baller alt hvad de kunne og han trykkede med tommelfingeren mod min numse, det var lidt vild for jeg tog mig selv i og løfte numsen når hænderne nærmede sig,

Say no more, say no more ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...