Hop til indhold
Poirot

Sarah Hansen/ SofieEvigglad

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Poirot skrev, 1 time siden:

Absolut den mest useriøse GP til dato. Laver en aftale med hende 1 1/2 time før aftalte mødetidspunkt. 

Da jeg ankommer hører jeg ikke fra hende. 

https://annoncelight.dk/showad/248426

Der  er  flere  advarsler  om  hende  herinde.  Der er nogen  der  mener  hun  er  påvirket  af  stoffer.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der er lidt blandede anmeldelser om hende. Hun har kneppet løs i diverse solcentre i Herning og Randers. Flere har nævnt hun virker påvirket. Så hun har nok svært ved at styre tiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal ikke kunne sige om hun er på det ene eller andet, men kom i tanke om at man egentlig er ret dårlig stillet, når ikke man kan få en aftale i hus med en luder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende. Virkede sød, og ikke påvirket da jeg mødte hende. 

Men træls oplevelse for dig. Jeg har også prøvet at blive ‘brændt af’ en del gange rundt omkring. Jeg tror det hører sig med. Hellere det, end en pige der er uoplagt. 

ok, det optimale ville have været at de lige skriver ‘hey du - beklager, men jeg har sgu ikke lige lyst alligevel, lad os finde en anden dag’ ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cross-Eye skrev, den 24/5/2018 at 15:34:

Har besøgt hende. Virkede sød, og ikke påvirket da jeg mødte hende. 

Men træls oplevelse for dig. Jeg har også prøvet at blive ‘brændt af’ en del gange rundt omkring. Jeg tror det hører sig med. Hellere det, end en pige der er uoplagt. 

ok, det optimale ville have været at de lige skriver ‘hey du - beklager, men jeg har sgu ikke lige lyst alligevel, lad os finde en anden dag’ ;-)

Vil du fortælle lidt om hvordan dit besøg ellers var hos hende ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KimBigGuy

Jeg kan da godt fortælle lidt om hende. Hun besøgt mig for ca. 6-8 måneder siden.. En mandag skrev jeg til hende om et besøg.. jooh det kunne hun da godt, men det bliver først fredag hun kom, for hun havde en aftale på Aarhus havn.

Fint, du kommer fredag... næste dag var hendes profil slettet, nå tænkte jeg, hun er nok fake og tænkte ikke mere på hende..

Men fredagen kom jo, jeg fik os en sms fra hende. kan det nu passe, hendes profil er jo slettet, osv. jeg var jo lidt jah joh, nu skal du jo høre, osv.. Hun pressede mig følte jeg, og sagde ja..

Hun er faktisk sød snak med, fortalt en masse om hende selv, en time gik hurtig. Så ringede hendes chauffør sagde der var gået en time og mere til. hun tilbød mig 15min inde i sengen, men jeg sagde pænt nej tak..

Hun var meget tynd, og var på stoffer, kunne man godt tænkte..

Del dette indlæg

Link til indlæg
KimBigGuy skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan da godt fortælle lidt om hende. Hun besøgt mig for ca. 6-8 måneder siden.. En mandag skrev jeg til hende om et besøg.. jooh det kunne hun da godt, men det bliver først fredag hun kom, for hun havde en aftale på Aarhus havn.

Fint, du kommer fredag... næste dag var hendes profil slettet, nå tænkte jeg, hun er nok fake og tænkte ikke mere på hende..

Men fredagen kom jo, jeg fik os en sms fra hende. kan det nu passe, hendes profil er jo slettet, osv. jeg var jo lidt jah joh, nu skal du jo høre, osv.. Hun pressede mig følte jeg, og sagde ja..

Hun er faktisk sød snak med, fortalt en masse om hende selv, en time gik hurtig. Så ringede hendes chauffør sagde der var gået en time og mere til. hun tilbød mig 15min inde i sengen, men jeg sagde pænt nej tak..

Hun var meget tynd, og var på stoffer, kunne man godt tænkte..

Hvordan skal det forstås ?  Kom hun til dig og i bare snakkede uden at have sex og du betalte hende alligevel ?  Eller hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Cabelas1 skrev, for 6 timer siden:

Hvordan skal det forstås ?  Kom hun til dig og i bare snakkede uden at have sex og du betalte hende alligevel ?  Eller hvad ?

Jep.. man havde en samvittighed dengang.. :biggrin:

Men kunne godt havde fået 1.5 time.. jeg takkede jo nej, efter havde snakkede med hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cabelas1 skrev, for 11 timer siden:

Vil du fortælle lidt om hvordan dit besøg ellers var hos hende ?  

Det var faktisk én af de bedre oplevelser jeg har haft v en GP. Hun virkede engageret, og var sød. 

Nogen skriver at hun har virket påvirket - jeg så ikke tegn på noget da jeg var der, og jeg er normalt ret god til at spotte den slags efter mange års arbejde i nattelivet. Men det udelukker naturligvis ikke at det har været tilfældet for andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...