Hop til indhold

Nynne Tantra Århus

Featured Replies

Skrevet

Er der en der har været hos Nynne fornylig, og kan berette lidt, hvor tæt kommer man på det intime område ( er der blow , slik eller andet med)

Skrevet
bamse22 skrev, for 18 minutter siden:

Er der en der har været hos Nynne fornylig, og kan berette lidt, hvor tæt kommer man på det intime område ( er der blow , slik eller andet med)

Nynne tilbyder tantra, ikke sex ;) 

Søg på Nynne, så kommer der lidt. 

Skrevet

Er der slet ikke pirring af de ædlere dele,

Skrevet
bamse22 skrev, for 6 timer siden:

Er der slet ikke pirring af de ædlere dele,

Har du læst min omtale at mit besøg hos Nynne? 

Skrevet

Ja jeg har læst din omtale, og kan godt se der er strejf af lidt erotik, men det kunne være andre også havde en lille kommentar.

Skrevet

Du kunne jo også tage en for holdet og give din anmeldelse

Skrevet
Bulder skrev, for 10 timer siden:

Du kunne jo også tage en for holdet og give din anmeldelse

Nå ja, UNDSKYLD jeg spørger, troede bare man kunne få lidt input fra andre som evt. havde været der.

Skrevet

Jeg har på fornemmelse folk holder lidt igen, netop fordi der er en masse gode ting at komme efter, særligt hvis du nærlæser de svar der kom på Århuselskers anmeldelse ;)

Skrevet

Hej Bamse, lige nogle hurtige tanker fra egne erfaringer.

jeg har selv været til Tantramassage hos Nynne, og iøvrigt dyrket Tantra i op imod 10 år. Når der spørgsmål til slik og blow i forbindelse med en Tantra massage så har spørgeren typisk misforstået konceptet omkring det Nynne tilbyder.

Tantraen tilbyder en oplevelse af din egen seksuelle lyst og energi i din krop. Den opnår du i selskab med en gudinde, eller tantramassør, som bruger det hele, eller dele, af sin krop til at vække dig og dine seksuelle energier. Det handler således om din oplevelse, ikke om tantramasørens, for hun er kun et instrument i den sammenhæng.

når du spørger efter blow og slik, så lægger du således dine egne forventninger, ønsker og krav ned over oplevelsen, og du afskriver derved dig selv for virkelig at mærke din krop og gennemleve massagen og hvad den gør ved dig. Giver du tantraen en chance, og lader du egne forventninger blive hjemme vil du med tiden kunne opnår store erotiske, energifyldte, seksuelle og spirituelle oplevelser i det tantriske rum. Sjældent vil det have noget med sex at gøre, men derimod træne din evne til at modtage og ophobe erotikken og seksuel energi, og dermed holde længere når du har sex.

Skrevet
mannings skrev, for 14 timer siden:

Hej Bamse, lige nogle hurtige tanker fra egne erfaringer.

jeg har selv været til Tantramassage hos Nynne, og iøvrigt dyrket Tantra i op imod 10 år. Når der spørgsmål til slik og blow i forbindelse med en Tantra massage så har spørgeren typisk misforstået konceptet omkring det Nynne tilbyder.

Tantraen tilbyder en oplevelse af din egen seksuelle lyst og energi i din krop. Den opnår du i selskab med en gudinde, eller tantramassør, som bruger det hele, eller dele, af sin krop til at vække dig og dine seksuelle energier. Det handler således om din oplevelse, ikke om tantramasørens, for hun er kun et instrument i den sammenhæng.

når du spørger efter blow og slik, så lægger du således dine egne forventninger, ønsker og krav ned over oplevelsen, og du afskriver derved dig selv for virkelig at mærke din krop og gennemleve massagen og hvad den gør ved dig. Giver du tantraen en chance, og lader du egne forventninger blive hjemme vil du med tiden kunne opnår store erotiske, energifyldte, seksuelle og spirituelle oplevelser i det tantriske rum. Sjældent vil det have noget med sex at gøre, men derimod træne din evne til at modtage og ophobe erotikken og seksuel energi, og dermed holde længere når du har sex.

Tak for svar mannings

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.