Hop til indhold

Recommended Posts

Havde idag en dejlig oplevelse med Heidi en dejlig varm og rund pige hos 123 på Fåborgvej. Heidi er ikke et lille thainips men en humørfyldt blød og kærlig pige med smukke dejlige bryster og en meget stram mis og da jeg ikke er specielt godt udrustet var det en oplevelse for en gangs skyld at mærke en mis stramme. Jeg vil give denne herlige pige en varm anbefaling på trods af at selve massagedelen bestemt ikke var noget at skrive hjem om da jeg sjældent/aldrig har jeg hygget mig så godt hos en GP. 

Heidi har været her ca. 2 uger og skal være her ca.2 mdr. længere så ingen tvivl om at jeg søger at gentage successen.

For at undgå yderlige spørgsmål: fuldpakke, 1 time, 1200 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik B2B med HJ, det var okay, men har fået bedre B2B og HJ, iblev kke pirret på maven, hun er sjov og en rar personlighed, ved ikke om det er manglende erfaring med B2B og pirring, men samlet set, kunne jeg godt besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...