Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke været så heldige med mine sidste 3 besøg men ikke så slemme at jeg har ville advare stort.

 Besøgte Sandra for gfe, sf, deepthroat og cof og det var ikke nogen god oplevelse. Det er hende på billederne men det var også det eneste positive.  Blev bedt om at tage et bad, hvad selvfølgelig er ok men også at skylle min mund hvilket jeg ikke forstår da hun ikke ville tungekysse.  Ikke meget kærlig gfe bare en del gnidning af min pik mellem hendes store men ikke så pænt lavet bryster og meget mere hånd end mund. Hver gang jeg tog fat i hende for at kysse blev jeg mødt med stritten imod og et " take et easy you are here for relax " Det samme da jeg bad om deepthroat som derfor aldrig blev til noget. Så ville jeg ikke mere og bare have det overstået men igen store problemer med hvordan der skulle afsluttes. Hun insisterede på at gøre det selv og som altid når det sker stopper pigerne midt i det mens man kommer så man ikke for fuld udløsning og det bliver altid cum on kind og hals.  Meget dårlig service hvis man spørger mig.

  • Synes godt om 2
  • Tak 5
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været hos hende, og kan genkende beskrivelse. Stor distance. Pr man ligger med hende, må ikke røre fissen, og brysterne er meget hårde. Efter kort tid sagde hun at hun ville ordne mig med hånden da tiden var ved at være gået. Jeg fik hende dog vendt om og tog hende i doggy indtil jeg kom. 

Et fuldstændigt ligegyldigt knald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren

Tak,hun så ellers fristende ud :mellow:

Nogen der har prøvet Monic der også skulle være der?

Redigeret af Mekkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 2 timer siden:

Meget dårlig service hvis man spørger mig.

Tak for dit indlæg Cumomface, Sandra herfra slettet af  min "bobler liste"

mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver "I will do everything to ensure you're complety satisfied! " - det er så trættende med de annoncer, der ikke kunne være mere fjernt fra virkeligheden.

Takker for advarslerne - hun så nu ellers virkelig lækker og  indbydende ud. Æv, må hellere slette af liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren
Michael J skrev, for 27 minutter siden:

det er så trættende med de annoncer, der ikke kunne være mere fjernt fra virkeligheden

En verden af illusion og bedrag.... så kun godt med forum som dette til hjælp;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man alligevel vil besøge hende vil jeg anbefale at man starter med at vende hende om, og tager hende bagfra fra start til slut. Røven er egentligt meget lækker og blød at støde mod. Og så betyder manglende deltagelse ikke så meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren
Jogge skrev, for 4 minutter siden:

Hvis man alligevel vil besøge hende vil jeg anbefale at man starter med at vende hende om, og tager hende bagfra fra start til slut. Røven er egentligt meget lækker og blød at støde mod. Og så betyder manglende deltagelse ikke så meget. 

Så hun dur kun til med andre ord:  400 dask på bordet ,vend hende i doggy og pumpe i 15 minutter,afslut og et klask i måsen og farvel..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...