Hop til indhold
Grenå

800 for en time !!!

Recommended Posts

århusc skrev, for 6 minutter siden:

nogen der har været ved hende?

 

Tvivler: ALT KONTAKT PÅ: [email protected]

Det er næsten 100 en scam, som kun går ud på at indsamle mailadresser og få folk til at blotte sig med deres perverse sexfantasier, så de kan bruges mod dem til evt. pengeafpresning  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 44 minutter siden:

Tvivler: ALT KONTAKT PÅ: [email protected]

Det er næsten 100 en scam, som kun går ud på at indsamle mailadresser og få folk til at blotte sig med deres perverse sexfantasier, så de kan bruges mod dem til evt. pengeafpresning  ;-)

Jeg vil vove den påstand at det faktisk er 110 % sikkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 47 minutter siden:

Jeg vil vove den påstand at det faktisk er 110 % sikkert

Fortæl ALDRIG sandheden før du har mødt personen

Opgiv ALDRIG oplysninger der kan kontakte dig og dine omgivelser offentligt og privat

Opgiv ALDRIG billeder, tlf numre,  mail adresser, bynavn, vejnavn, profiler mm der kan identificere dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Privatmail skrev, for 23 timer siden:

Fortæl ALDRIG sandheden før du har mødt personen

Opgiv ALDRIG oplysninger der kan kontakte dig og dine omgivelser offentligt og privat

Opgiv ALDRIG billeder, tlf numre,  mail adresser, bynavn, vejnavn, profiler mm der kan identificere dig

Øhhh hvorfor skriver du det til mig ?? Jeg har jo ikke gjort nogle af de ting du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver fremover kun til mailadresser, hvis jeg kan se herinde, at der er en reel gp bag adressen.

Det er træls at skulle markere bunkevis af spam, hver gang man checker mail, fordi man skriver til tvivlsomme mailadresser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men sidst jeg var ved en, jeg kender, fra sugardaters, gav jeg 300 for 3½ time, og en anden får 1000 for omkring 2 timer, så 800 for en time er vel meget rimeligt, selvom det nok ikke er realistisk ved en regulær gp.

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...