Hop til indhold

Ann er tilbage i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Har lige fået super massage hos Amata i Vejle og mødte Ann som har været en meget populær pige i Vejle før. Hun er en super flot og en dejlig pige der griner og smiler meget og taler en del dansk. Hun er en slank pige med lang hår og en rigtig god figur, og tror hun er til det hele. Jeg fik rigtig god massage inden vi afsluttede med god kæreste sex, og ja jeg kommer helt sikker igen - tak Ann 

Skrevet
Per Dk skrev, for 11 timer siden:

Har lige fået super massage hos Amata i Vejle og mødte Ann som har været en meget populær pige i Vejle før. Hun er en super flot og en dejlig pige der griner og smiler meget og taler en del dansk. Hun er en slank pige med lang hår og en rigtig god figur, og tror hun er til det hele. Jeg fik rigtig god massage inden vi afsluttede med god kæreste sex, og ja jeg kommer helt sikker igen - tak Ann 

Jo jo jeg ved ikke hvorfor jeg bliver skeptisk når der lige kommer en god anmeldelse af en pige der er tilbage og så af en helt ny bruger..... Bare det at skrive tror hun er til det hele og så bagefter får man god kæreste sex. 

Skrevet
  • Author

Beklager hvis min anmeldelse ikke er god og Ja min første gang, men har ikke noget forhold til pigen andet end jeg har besøgt hende mange gange før og ville bare fortælle andre at hun bare er super lækker. 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hun er flot en flot ung pige på 26 år med sort lang hår, gode bryster, slank  og sexy krop. Hun taler engelsk og lidt dansk 

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Har du et link til pigens annonce?

Skrevet

Er det den her klinik? Eller den her?

Redigeret af Professoren
Flere links :-)

Skrevet

Godaften 

er Ann den samme Ann sim tidligere huserede i Fredericia?(sammen med Bee)

//

Dino

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.