Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige fået super massage hos Amata i Vejle og mødte Ann som har været en meget populær pige i Vejle før. Hun er en super flot og en dejlig pige der griner og smiler meget og taler en del dansk. Hun er en slank pige med lang hår og en rigtig god figur, og tror hun er til det hele. Jeg fik rigtig god massage inden vi afsluttede med god kæreste sex, og ja jeg kommer helt sikker igen - tak Ann 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Per Dk skrev, for 11 timer siden:

Har lige fået super massage hos Amata i Vejle og mødte Ann som har været en meget populær pige i Vejle før. Hun er en super flot og en dejlig pige der griner og smiler meget og taler en del dansk. Hun er en slank pige med lang hår og en rigtig god figur, og tror hun er til det hele. Jeg fik rigtig god massage inden vi afsluttede med god kæreste sex, og ja jeg kommer helt sikker igen - tak Ann 

Jo jo jeg ved ikke hvorfor jeg bliver skeptisk når der lige kommer en god anmeldelse af en pige der er tilbage og så af en helt ny bruger..... Bare det at skrive tror hun er til det hele og så bagefter får man god kæreste sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager hvis min anmeldelse ikke er god og Ja min første gang, men har ikke noget forhold til pigen andet end jeg har besøgt hende mange gange før og ville bare fortælle andre at hun bare er super lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er flot en flot ung pige på 26 år med sort lang hår, gode bryster, slank  og sexy krop. Hun taler engelsk og lidt dansk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...