Hop til indhold

Recommended Posts

Var på 5th Avenue I februar. De østeuropæiske og albanske piger er suppleret med nogle afrikanske, men ellers er stedet som det plejer at være :-)

ellers kan jeg stærk anbefale Jardins secret (tidligere Zen)... I Rue Prince tæt på Porte de Namur... Ikke billigt, men bestil 'sensation zen' ... Det er alle 160 euro værd.

link:

http://www.jardins-secret.be/fr/centre-massage-1830

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PThomsen skrev, den 19/5/2018 at 02:13:

The Eastern European and Albanian girls are supplemented

kan du skrive mere om din erfaring med om albanske piger? Jeg vil gerne besøge Bruxelles snart og vil også have det sjovt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har forstået det så er det (delvist) nogle Albanere som ejer/kører 5th Avenue. Deres kontakter i hjemlandet betyder at der ofte er (lækre) albanske piger på stedet. Der er dog også en del andre fra østeuropa, de sidste par gange jeg var der også nogle afrikanere. Jeg har sågar mødt lokalt Belgisk talent.  Generelt vil jeg sige at det visuelle niveau gennemsnitligt ligger under dem som er i vinduerne på Rue d'Aerschot. Dette skal dog opfattes positivt. 5th Avenue er altså et helt unikt sted og det er noget særligt at chatte pigerne op i baren og efterfølgende hygge med dem i et ordentligt værelse med bad. Alt til meget rimelige priser.

Håber du kan bruge svaret. Tag derhen og ser selv. Øl til almindelige lave Belgiske værtshuspriser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg på 5th Avenue i 2016 og var imponeret. Der er noget særligt over at sidde med en øl og fornemme stemningen. Der er forskellige typer af piger, men det lykkedes mig at finde det helt rigtige match.

Nu skal jeg en tur tilbage til Buxelles og vil me glæde besøge stedet igen, men eksisterer det stadig? Har nogle af jer været der for nyligt? Jeg synes at have hørt der har været brand i bygningen i 2022, men ved ikke om det har betydet noget for stedet i dag.

@PThomsen er du jævnligt i byen og kender de gode steder? Jeg overvejer også Jardim secret, men var kæmpe fan af 5th Avenue så vil prøve det sted igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...