Hop til indhold
jensen6

Thaiklinikkerne = det uforudsigelige

Recommended Posts

Jeg har haft mange sjove og uventede oplevelser i thaiklinikkerne. Det er vel det, der gør at vi har svært ved at holde os fra dem :-). Massagen er ofte så som så, og kunne fås bedre hos en dansk massøse - men når hun så pludselig smider tøjet, planter brysterne eller missen i hovedet på en, sætter sig og gnider mis/bagdel på ens ben, fortsæt selv - ja, så lever man fint med lidt ringere massage ;-).

I går besøgte jeg en klinik i København og bad om en times oliemassage. Der blev svaret ok, skal du også have et HJ. Jeg svarede nej tak - der var ligesom ikke meget stemning hos LilleJensen. Middelmådig massage og HJ for 7-800! For det kan man jo, hvis man har lyst, få en god fuld pakke hos en GP.

Jeg håber ikke professionalismen overtager og ødelægger det sjove og uforudsigelige - for så må man jo nøjes med det man får i Thailand :-).

Hvad mener I? Er I tilfredse med massagen og HJ eller kommer I, som mig, hos thaierne, fordi det er sjovt, spændende og uforudsigeligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en del år siden overnattede min hustru og jeg på et hotel i Kolding. - I opholdet indgik et wellness-tilbud i en nærliggende svømmehal m.m. - Vi fik hver en times massage - jeg af en kvindelig massør - min hustru af en mandlig massør. - Kønsfordelingen var vist nok tilfældig. - Efter massagen dryppede der sveddråber fra panden af min massør. - Bemærk: Det var seriøs massage. - Jeg har ikke siden overhovedet været i nærheden af thaipiger, der kunne levere tilsvarende. - Det sad i kroppen de næste dage.

For tiden besøger jeg en kiropraktor (hjørnet af Lyngbyvej og Haraldsgade) - efter at have udsat mig selv for for meget havearbejde. - Og det hjælper mærkbart.

Konklusionen: Nøgne thai-piger er søde og charmerende, - og de kan noget med deres hænder. - Det er en dejlig, dyr fritidsfornøjelse, - men man skal ikke bilde sig selv eller andre ind, at det er mere end det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
jensen6 skrev, 1 time siden:

Jeg har haft mange sjove og uventede oplevelser i thaiklinikkerne. Det er vel det, der gør at vi har svært ved at holde os fra dem :-). Massagen er ofte så som så, og kunne fås bedre hos en dansk massøse - men når hun så pludselig smider tøjet, planter brysterne eller missen i hovedet på en, sætter sig og gnider mis/bagdel på ens ben, fortsæt selv - ja, så lever man fint med lidt ringere massage ;-).

I går besøgte jeg en klinik i København og bad om en times oliemassage. Der blev svaret ok, skal du også have et HJ. Jeg svarede nej tak - der var ligesom ikke meget stemning hos LilleJensen. Middelmådig massage og HJ for 7-800! For det kan man jo, hvis man har lyst, få en god fuld pakke hos en GP.

Jeg håber ikke professionalismen overtager og ødelægger det sjove og uforudsigelige - for så må man jo nøjes med det man får i Thailand :-).

Hvad mener I? Er I tilfredse med massagen og HJ eller kommer I, som mig, hos thaierne, fordi det er sjovt, spændende og uforudsigeligt?

der er faktisk flere der kan finde ud af det... en banal sandhed er at jo pænere pigen er jo mere slasket/skidt er massagen og hun venter bare på at berøre tissemanden tilfældigt og så kommer det klassiske spørgsmål "something more ?" bedst erfaring har jeg med en 2 pigers løsning hvor den mindre pæne forlader lokalet efter 45 min og der derefter kan nydes en afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, 1 time siden:

Hvad mener I? Er I tilfredse med massagen og HJ eller kommer I, som mig, hos thaierne, fordi det er sjovt, spændende og uforudsigeligt?

Du stiller det op som modsætninger. Det synes jeg ikke det er. Jeg svarer ja til begge dele.

Selvfølgelig er massagen og HJ ikke lige godt hos alle, men overordnet set er jeg tilfreds. Og ja, somme tider oplever man noget uventet og det bidrager til oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har gennem en del år været stor fan af Thai massage klinikker.

Spændingen ved om der kommer mere har været en del af nydelsen.

Har været hos mange dygtige thai massasører som virkelig har kunnet deres arbejde. Nogle helt efter bogen og intet ekstra.

Andre er jeg kommet hos grundet anmeldelser her på EG så det har været efter sex delen.

Har været fast hos 2 forskellige thai massasører grundet skavanker og fik dem løst, jeg blev ved med at kommer der og en dag var der et hj med i massagen og senere hele pakken men ikke på klinikken.

Det samme forløb et andet sted, så oplevelsen de 2 steder har været unikke, da det helt klart ikke lå i kortene at vi skulle have sex sammen.

Et andet sted med en rigtig god massage af en ældre thai kvinde, kun god massage, men hyggeligt og god kemi. Så hun sagde at næste gang skulle jeg bestille mere tid og så kunne vi hygge os, men nåede aldrig tilbage.

Men helt klart dejligt og spændende med det uforudsete, samtidigt dejligt at komme til et godt thai sted når opstemtheden er på hel og så vide at det er fuld pakke med slik alle stedet.

Så begge dele er fint, men har da også oplevet dårlig massage og det var så det.

Men høflighed er meget vigtigt på thai steder og så spørge ind til hvad der kan ske senere og gerne med glimt i øjet.

Til slut vil jeg skrive tak til alle de thai steder jeg har nydt HJ og fuld pakke, da jeg er stoppet med petalingssex og tak til alle GP også.

Dejligt I er der og tak for jeg har måtte besøge jer og I har beriget mit liv på en god måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 15 timer siden:

......

I går besøgte jeg en klinik i København ...................................

Hvad mener I? Er I tilfredse med massagen og HJ eller kommer I, som mig, hos thaierne, fordi det er sjovt, spændende og uforudsigeligt?

Hvordan er det en anmeldelse, når man ikke får at vide, hvem det drejer sig om?

Burde det ikke flyttes til "debat".?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det var Thai’erne som i sin tid fik mig til at forlade dydens smalle vej og begynde med købesex ;)

Min faste thai massøse har holdt mig væk fra kiropraktorene de sidste mange år – så jeg er hende evig taknemmelig :)

Men nå det er sagt syndes jeg osse der virkelig er gået industri i det de senere år, og det er squ. ikke så sjovt/godt som det var tidligere, nu bruger jeg stort set udelukkende almindelige GP’er til købesex.

Jeg er stort set stoppet med thaierne, bortset fra min første og faste gamle thaikone der holder mit gamle kadaver kørende og kun gir’ en håndtrold :) og en formidabel massage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nydt og forsætter at nyde thaier på massage briksen eller sengen.

Har haft flest god frække og uforglemmelige oplevelser.

Den bedste var at de kludede rundt i besøgene og jeg fik besøg af 2 underskønne kvinder hver for sig hvor jeg betalte for 1 time fuldpakke med 1.

Fik det lækkeste tantra massage og knepper derefter hende med stor lyst og økoblow.

Da hun gik ud fik jeg anvist bad ogvtog imod dette...badede og så...

På vej ind igen med håndklædet om undelivet kom næste massør ind og bad mig ligge mig ned...spøjst tænkte jeg men man gør hvad de beder om ikk...og igen fuldpakke 1 time med endnu en hot thaier...

Fik senere at vide at pga ferie og overbooking fik jeg en gratis tur.

2 timer fuld pakke til 1000....man skal ikke klage herfra..men sket også kun denne ene gang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overskriften fik mig til at tænke tilbage på et besøg på thaiklinik i Budapest, på Vaci Utca, husker ikke klinikkens navn, men den ligger på et hjørne.

Massøren var lidt buttet med relativt store bryster, som havde fanget min opmærksomhed. Efter en standard massage og tilfældige strejf på lillemanden, blev vi enige om at hun skulle være topløs og afslutte med hj. Nogle krammevenlige bryster med store vorter kom til syne og bedst som jeg legede med dem begyndte de at dryppe med mælk. Hun blev forlegen og ville pakke dem væk, jeg glemte fornuften og betalte nok alt for meget for at blive ammet.

Vi fik byttet safter og jeg gik yderst fornøjet derfra og har siden dengang (4 år siden) søgt samme oplevelse herhjemme, var så fedt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 19 timer siden:

:D

Min faste thai massøse har holdt mig væk fra kiropraktorene de sidste mange år – så jeg er hende evig taknemmelig :)

Men nå det er sagt syndes jeg osse der virkelig er gået industri i det de senere år, og det er squ. ikke så sjovt/godt som det var tidligere, nu bruger jeg stort set udelukkende almindelige GP’er til købesex.

Jeg er stort set stoppet med thaierne, bortset fra min første og faste gamle thaikone der holder mit gamle kadaver kørende og kun gir’ en håndtrold :) og en formidabel massage :)

enig i at der er gået industri i den :(

savner den spæde start med thaimassage i dk,

hvor der kun var chance for håndtrold,hvis man var heldig 

i dag er de fleste steder små bordeller ,hvor alt tilbydes

det klæder ikke de små fine thaier.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det interessant i tråden, netop er det dilemma jeg er stødt på! ;-)

Jeg har besøgt thai-steder, for både massage og HJ - indrømmet..!

Jeg har oplevet at en thai virkelig kunne massere, ligesom jeg har oplevet at en dansker ikke kunne.

Men nu handler dette om thai, og ikke om danskere.

Mit problem med thai-stederne er, at man aldrig rigtig kender prisen på ydelsen. Den indgroede tendens til at forhandle priser, hverken gider eller orker jeg, når jeg bare vil have massage....og måske en smule mere.

Det er nemmere med danskere eller brassere, om man vil....man får et menukort, man bestiller tid og ydelse, og prisen er fast. Det kan jeg arbejde med.

Jeg forstår godt hvis thai-pigerne som - udgangspunkt - sælger tillægsydelser, kan levere en skidt oplevelse.

Jeg mener, det koster ekstra at stille skoene, det koster ekstra at vaske hænder....(ironi kan forekomme her) ;-)

Min pointe er, at rigtig mange thai'er ikke er en pind massører, mamasan er det måske. Selvfølgelig er deres massage så derefter..! ;-)

De danske massører har oftest gået på en skole, og har da i det mindste lært lidt om muskler og nervebaner, mv. (det er jo ligesom ikke rocket science, vel..?)

Thai'er er oftest meget lidt uddannet, de har en forretning kørende, de skal bare tjene mest muligt, som de kan sende hjem.

 

Summasumarum, jeg kommer ikke på thai-stederne på grund af uigennemsigtigheden af hvad priserne skal og bør være. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 20/5/2018 at 05:21:

enig i at der er gået industri i den :(

savner den spæde start med thaimassage i dk,

hvor der kun var chance for håndtrold,hvis man var heldig 

i dag er de fleste steder små bordeller ,hvor alt tilbydes

det klæder ikke de små fine thaier.

Uden at jeg for alvor skal gør mig klog på, hvordan det var tidligere, fornemmer jeg også, at der er sket et skred. Og forklaringen ligger naturligvis lige for: Hvad vil du helst tjene på en times kundebetjening? 400-500, 700-800 eller 1200-1500 kr.? For en evigt pengehungrende thaikvinde, som er langt væk hjemmefra, er valget ikke svært (og slet ikke, hvis hun i virkeligheden bare er en glad amatør, som ikke er speciel god til at massere).  

Og hvad skal vi så mene om det? Tja ... det giver dårligere massage (fokus ligger ligesom et andet sted), men til gengæld kan vi være nogenlunde sikre på også at blive tilbudt alt muligt andet nede hos den lokale thaibiks. Og det er jo fedt nok ... eller er det?

Jo mere sex, der kommer ind over, desto mere marginaliserede og isolerede bliver thaikvinderne. Forholdet til den danske ægtemand, hans familie, deres danske venner og kvindens øvrige danske netværk går i stykker. Nye "kærester" er kun med på løse forhold. Alle (bort set fra kunderne) ser skævt til dem, og de ender med at sidde isolerede tilbage på deres klinikker og kun omgås andre klinikpiger. Nogle fordi de er flove, andre fordi de har brændt alle broer. Det er kort sagt rigtig skidt for integrationen. 

Så kan man naturligvis diskutere, hvor interesserede thaikvinderne egentlig er i integration. Andre ting betyder tydeligvis mere for dem. Men alt andet lige er det sgu da en trist historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 20/5/2018 at 05:21:

enig i at der er gået industri i den :(

savner den spæde start med thaimassage i dk,

hvor der kun var chance for håndtrold,hvis man var heldig 

i dag er de fleste steder små bordeller ,hvor alt tilbydes

det klæder ikke de små fine thaier.

Jeg har det så direkte modsat. Jeg er glad for at FP'er findes og at man kan få dem. Ville personligt aldrig gide komme i en thaiklinik hvis at det "bare" var massage og et HJ. HJ gør ikke rigtigt noget for mig andet end at det var min javertus stiv og så er det næsten det. Jeg sætter pris på et godt og dejligt blowjob samt noget godt sex ;). 

Thomsen skrev, den 20/5/2018 at 10:37:

Mit problem med thai-stederne er, at man aldrig rigtig kender prisen på ydelsen. Den indgroede tendens til at forhandle priser, hverken gider eller orker jeg, når jeg bare vil have massage....og måske en smule mere.

Det er nemmere med danskere eller brassere, om man vil....man får et menukort, man bestiller tid og ydelse, og prisen er fast. Det kan jeg arbejde med.

Jeg forstår godt hvis thai-pigerne som - udgangspunkt - sælger tillægsydelser, kan levere en skidt oplevelse.

Jeg mener, det koster ekstra at stille skoene, det koster ekstra at vaske hænder....(ironi kan forekomme her) ;-)

Min pointe er, at rigtig mange thai'er ikke er en pind massører, mamasan er det måske. Selvfølgelig er deres massage så derefter..! ;-)

De danske massører har oftest gået på en skole, og har da i det mindste lært lidt om muskler og nervebaner, mv. (det er jo ligesom ikke rocket science, vel..?)

Thai'er er oftest meget lidt uddannet, de har en forretning kørende, de skal bare tjene mest muligt, som de kan sende hjem.

 

Summasumarum, jeg kommer ikke på thai-stederne på grund af uigennemsigtigheden af hvad priserne skal og bør være. ;-)

 

Jeg har aldrig haft problemer med priserne ved de thaipiger jeg er kommet ved (er kun næsten lige startet ud ;)). Men en SMS hvor jeg skriver hvad jeg søger og hvor længe og så fik jeg en SMS tilbage med hvad jeg synes er en meget fair og fornuftig pris de par gange jeg indtil videre har været afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, den 18/5/2018 at 17:56:

Jeg har haft mange sjove og uventede oplevelser i thaiklinikkerne. Det er vel det, der gør at vi har svært ved at holde os fra dem :-). Massagen er ofte så som så, og kunne fås bedre hos en dansk massøse - men når hun så pludselig smider tøjet, planter brysterne eller missen i hovedet på en, sætter sig og gnider mis/bagdel på ens ben, fortsæt selv - ja, så lever man fint med lidt ringere massage ;-).

I går besøgte jeg en klinik i København og bad om en times oliemassage. Der blev svaret ok, skal du også have et HJ. Jeg svarede nej tak - der var ligesom ikke meget stemning hos LilleJensen. Middelmådig massage og HJ for 7-800! For det kan man jo, hvis man har lyst, få en god fuld pakke hos en GP.

Jeg håber ikke professionalismen overtager og ødelægger det sjove og uforudsigelige - for så må man jo nøjes med det man får i Thailand :-).

Hvad mener I? Er I tilfredse med massagen og HJ eller kommer I, som mig, hos thaierne, fordi det er sjovt, spændende og uforudsigeligt?

Som variation til besøgene på de danske sex-klinikker kan jeg godt finde ind på en af thai-klinikkerne. - Der skal helst i deres tilbuds-liste være nævnt B2B, og så plejer jeg at starte med en time. Jeg forventer ikke nogen helse-fremmende massage, bortset fra den positive psykiske virkning sådan en lille, køn, nøgen thaipige kan afstedkomme. - B2B sikrer, at pigen klæder sig nøgen fra starten af "behandlingen". - Det er det halve af fornøjelsen. - Det "eksotiske" ved pigen er også væsentligt. - Hun må gerne virke lidt "fremmedartet". - Jo mere "fremmedartet"  jo bedre.

Én ting er at aflægge besøg hos en dansk - indtil dette øjeblik for mig ukendt pige - hvor vi så straks går i lag med hinanden - bogstavelig talt - og bedriver noget sex med hinanden. - En thaipige kan forekomme endnu mere "ukendt" og fremmed, - og jeg finder det spændende og grænseoverskridende at være i så tæt fysisk kontakt med dette bedårende væsen. 

Det kan godt udvikle sig videre til at jeg har rigtig sex med hende. - Fascinationen, når hun ligger parat og ser på mig med sine mørke øjne og spredte ben for at tage imod mig, giver et kick hver gang. - Medens vi knepper, kan der godt udvikle sig en samtale imellem os om os selv og hinanden. - Og nu kender vi jo allerede hinanden rigtig godt. - Når vi hilser af med hinanden, tror jeg, vi begge oplever en gensidig respekt for, hvem vi er, og for, hvad vi lige har foretaget os sammen.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Tåstrup kan man nu få: "Olie, thai og tantes massage"!

Gad vide hvordan tantes massage er :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg kommer både for massagen og for den lille præmie der er til sidst , nemlig et afsluttende HJ . 

Jeg er ellers en hardcore BDSM mand, men efter en lang uge på mit ikke  særligt inspirerende job, er det nu dejligt at smide sig på maven, lukke øjnene og få æltet kroppen igennem . 

Jeg har mine favorit steder og når jeg kommer et fremmed sted starter jeg altid ud med 30 minutter, for så får man som regel 20- 25 ægte minutter . Min erfaring er at man ganske vist på papiret, får "rabat"  ved at bestille en hel time, men reelt får man kun 40, og max 50 minutters behandling. 

Der findes for mange mænd med damepatter i thaibranchen, så hvis man ikke er til den slags skal man kikke sig godt for . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...