Hop til indhold
kkelektro

BK sport thai massage på Teglværksgade

Recommended Posts

Jeg besøgte Bk sport thai massage på teglværksgade i sidste uge for at få en omgang massage og for at se om der også bliver tilbudt extra ydelser på dette sted.

Jeg ringede og spurgte om der var optaget og hvor mange piger der var. Fik at vide at de var 4 piger på arbejde og jeg var velkommen med det samme. Mødte op på adressen 15 min. efter og nu var der kun 2 piger!!! og jeg kunne se at der ikke var optaget nogen steder.

Lokalerne er fine, dog ligger man meget tæt på side manden med kun et tyndt forhæg imellem sig, hvis man får massage i det første rum. Jeg blev ført ind i det bagereste rum og her kunne døren lukkes.

Jeg kunne ikke selv vælge pige, fik at vide at det var hendes tur nu. Smuk pige, ikke helt ung, med lidt til gården og gaden, talte noglunde dansk. jeg valgte 1 times massage og pigen begyndte. Ikke den bedste massage jeg har fået og blev hurtig bedt om at vende mig om på ryggen. Efter 5 min massage på ryggen og et par lette berøringer mellem benene, ja, så rejste lillemanden sig og jeg belv spurgt om jeg ønskede extra ydelser. 300 kr extra for handjob eller 1000 extra for hele pakken. da pigen ikke tænte mig, så blev det kun til handjob. hvilket kun var en masse hurtige ryk op og ned, ingen særlig god føelse eller oplevelse. Efter 5 min. sagde jeg pænt stop og vi sluttede her.

Betalte 600 kr og gik ud af døren og hen til bilen. efter et kik på uret, så varede det hele kun ca 40 min. og det var ikke de 600 værd.

Måske er der andre piger på stedet som giver bedere massage end hende jeg blev behandlet af, men jeg kommer ikke der igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan kun give kkelektro ret i det han skriver, ønsker at jeg havde opdaget denne anmeldelse før mig besøg for ca 14 dage siden hos BK sport thaimassage. Pigen var sød og venlig, men havde alt for travelt med at sælge mig extra ydelser, selvom jeg havde fra bedt mig det, før vi begyndte.

Så konklutionen må være at på dette sted handler det mere om at få så mange penge ud af kunderne end at give en god massage!

Kommer ikke på dette sted igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...