Hop til indhold
Romeomand

TS Cindy I Flensborg

Recommended Posts

Besøgte Cindy på adressen schiffsbrucke 56, i Flensborg. 

Havde ringet i forvejen og fået lavet forventnings afstemning, aftalte GF tur med anal til hende og 2 gange kom på en time.

+Kys og kram osv.  På https://Sexnord.net/modelle   ser hun fantastisk ud, jeg blev mødt i døren på 2. Sal af en anden Cindy, der var ingen lighed udover at hun også var thai, men så også rigtig

Godt ud, jeg spurgte til de billeder der var lagt op på siden og fik at vide at de var et par år gamle, det forklarer jo intet, men pyt.

Hun havde en lille lilla kjole på og sort gennemsigtigt undertøj indenunder. Jeg bad om at hun beholdte det på indtil jeg tog det af hende. Ville give mig massage først, men jeg sagde sex først, så massage og så sex igen hvis jeg kunne.. alt sammen for 150 euro.

Vi startede med tungekys, hvilket også gjorde hende super liderlig, så lidt sut til mig, jeg tog hendes lille pik frem fra trusserne,  og suttede den hård, mens jeg gav finger i numsen.

Derefter 69, tog bh og trusser af beholdte kjolen på og hun lavede cow girl, reverse cow girl, missionær og doggy dybt og hårdt mens jeg rev hende lidt i håret og tungekyssede , jeg rev hylsteret af og Sprøjtede på mund og bryster.

Derefter en 15 min. Ok Massage hvor hun sluttede med at sutte mig op igen, og deep throatede mig til jeg kom i halsen på hende, hun var glad for sperma og slugte det hele, for så at slikke den helt ren, ikke noget mange thaier er vilde med, men hun var meget liderlig. Hendes lille pik var fint stiv, men den kom ikke..

En fin oplevelse, vi sludrede lidt på engelsk mens jeg blev tørret ren, og kyssede farvel. Kan anbefales til hård GF tur.

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...