Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Hvem gør dig liderlig ??

Recommended Posts

bull1977 skrev, for 7 minutter siden:

I denne tråd er det da vist nemmere at konstatere hvem der er turn off:D da størstedelen af gp'er tænder en på hver deres måde :) men en topscorer for mit vedkommende er ungarenske Hannah der kørte i Jylland for nogle år tilbage og desværre er stoppet

Øhhh, jeg forstår ikke i alle detaljer dit indlæg, når du skriver:

"nemmere at konstatere hvem der er turn off:D da størstedelen af gp'er tænder en på hver deres måde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Jep. Og faktisk er det helt fantastisk at se hvordan en skede/yoni/punani pludseligt åbner sig og byder indenfor. Dryppende våd, med opsvulmede læber og en intens varmeudstråling. Uhhhhhhh

 

Så skiønt, så skiønt .......

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondane

Jeg synes nemtøs har nogen vildt flotte og frække billeder, så hun må ligge nummer 1 på min liste <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Blondane skrev, for 13 timer siden:

Jeg synes nemtøs har nogen vildt flotte og frække billeder, så hun må ligge nummer 1 på min liste <3

Det i en sådan grad, at jeg nær havde voldtaget min Pc skærm her i weekenden  :-) 

@Nemtøs  tak for at dele så meget af dig selv :-)  på disse sider. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tuareg

@Nemtøs  absolut. Blot synet af hende gør mig max liderlig:D

Hun har givet mig de absolut bedste sexoplevelser jeg har haft i mit liv og jeg vil aldrig glemme hende<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Tuareg skrev, for 5 timer siden:

@Nemtøs  absolut. Blot synet af hende gør mig max liderlig:D

Hun har givet mig de absolut bedste sexoplevelser jeg har haft i mit liv og jeg vil aldrig glemme hende<3

Tak @Tuareg - jeg  nyder  i fuld omfang  dit  frække  uartige  selskab.  Din  dejlige personlighed og  din  lyst og  evne  til  at  lege  med  mig  i  flere  timer. 

Jeg  er  altid  tømt  for  safter  og  godt  brugt,  når du  har  haft mig under  din  behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh der er mange muligheder, men hun skal have fræk udstråling, brede hofter og og bred mås så er jeg fyr og flamme. 

Nogle emner dom jeg desværre ikke har mødt endnu. 

MizzAnja 

Sexy Jasmin 

Nemtøs

Natasha deepthroat queen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Buttman76 - ikke lige pt... jeg er ikke så vild med fotos ;-)<3<3 - meeeeen… Det har altid været min main feature, sååå….. - altså ud over mine øjne... meeeen… smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, Lige nu:

@Buttman76 - ikke lige pt... jeg er ikke så vild med fotos ;-)<3<3 - meeeeen… Det har altid været min main feature, sååå….. - altså ud over mine øjne... meeeen… smiler

Jamen frække øjne med et kælen blik og en fyldig mås det er frækt. 

Må hellere få dig på min " Hope to meet"  liste :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, 1 time siden:

@Nemtøs.....l have a dream

Du  er  meget  velkommen  til at  få  udlevet  din  drøm  sammen  med  mig  - send  mig  en  pb  når  du  er  klar <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Kreative, kvikke kvinder med holdninger og som tydeligvis ikke har valgt hvervet som eneste udvej. Har opdaget at jeg nok er lidt sapioseksuel, idet jeg har ellers kun normalt været til Jane Birkin tynde typer med små bryster, men er der noget under overfladen som fanger, er jeg bare "på".

Så lige for tiden...
Johanna på Tantra Studio - har fået lov til at se hendes kunst og hun er bare dygtig, ikke kun til massage.
Og 2 som jeg ikke har besøgt endnu som begge har en fantastisk underholdende skrivestil… Frokost Uartig og Sascha Sartre. Men I er lidt for langt væk… Maybe one day...
Og besøger klart Napolitana Marina/Lisa VIP i Odense når hun kommer tilbage til marts.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jamen tak for de smukke ord @MC5tooge - rart at det mærkes igennem skærmen, at der er mere end bare bryster og bagdel bag profilerne <3<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...