Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Hvem gør dig liderlig ??

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Åhhhh hvor er I bare gode til at fremhæve skønne, frække og liderlige kvinder og det, de gør ved jer !!

Pisse hurra !<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 13 timer siden:

Me too.

Men spring ud idet. Har været der. En af mit livs bedste oplevelser<3

Det ender det også med. Nu har jeg tænkt og kigget på hende i mrte end 6 måneder, og snart må modet komme. He he 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, den ‎18‎-‎05‎-‎2018 at 20:49:

JenniferRomantica gør mig megavarm og tændt.

Hvorfor? Hun er super sød , sprød og sexy - og så er hun lattermild

Jeg skal og må bare en tur med Jennifer :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, den 18/5/2018 at 20:49:

JenniferRomantica gør mig megavarm og tændt.

Hvorfor? Hun er super sød , sprød og sexy - og så er hun lattermild

FrokostUartig tænder mig bortset fra at hun ikke giver super. Hendes annonce tænder mig ret meget. 

En skam man ikke kan få en uartig frokost i Odense. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

I'm a sucker for a nice piece of ass...så hvis bare hun viser sin bare bagdel er jeg tændt. Det kræver så lidt mere at få raketten afsted, men det kan kun skyldes den alt for lange lunte :rolleyes::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@NoobGPexplorer - tak for dine søde ord - super ?? 

Kan jeg lige få det oversat, så jeg ved, hvad du tænker, jeg ikke byder ind med ;-) - jeg er nemlig uden ret mange restriktioner, som en del allerede har oplevet... - såå... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 32 minutter siden:

@NoobGPexplorer - tak for dine søde ord - super ?? 

Kan jeg lige få det oversat, så jeg ved, hvad du tænker, jeg ikke byder ind med ;-) - jeg er nemlig uden ret mange restriktioner, som en del allerede har oplevet... - såå... :D

Øko-blow søde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@NoobGPexplorer - Tak for oversættelsen, fatter aldrig at man ikke bare siger det, som det er - anyway - det er vist din egen konklusion og ikke noget, som jeg hverken afviser ell tilbyder på skrift noget sted... såå - hvor har du mon læst det henne ? :P - det vil jeg virkelig gerne vide.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 4 minutter siden:

@NoobGPexplorer - Tak for oversættelsen, fatter aldrig at man ikke bare siger det, som det er - anyway - det er vist din egen konklusion og ikke noget, som jeg hverken afviser ell tilbyder på skrift noget sted... såå - hvor har du mon læst det henne ? :P - det vil jeg virkelig gerne vide.. 

https://annoncelight.dk/showad/245831

 

’Altid er med gummi’. Jeg tænker ikke det er fordi du er så kinky, at alt er i waders eller våddragt. :D

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså kan sagtens blive liderlig med/over en GP (eksempelvis Amazing Kimberly der desvære er i København). Men skal jeg rigtig op og ringe er der intet der slår min fhv. kæreste. Desværre kunne vi ikke rigtig finde ud af tingene - men for fanden bare hun bukkede sig var jeg klar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@NoobGPexplorer - det går nu bare på sex er med gummi ;-) - men okay, det kan sagtens forstås anderledes - så - jeg vil optimere linien, så den er mere tydelig - godt med andres øjne af og til.. - selv om man jo altid skal spørge ved evt henvendelse.. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyja!! :P

I sådan en sommervarme som rammer landet i øjeblikket, bliver man jo liderlig når man bare går uden for sin dør og ser lidt bar hud..

Mon ikke det gælder for både piger og drengene.

Hvordan tager i trykket? 

Kold is i bukserne er mit eneste råd, så bliver man hurtigt kølnet af!

Det bliver squ' dyrt hvis man render ud i byen for at imponere damer, hver dag når temperaturen kommer over 22 grader..

Et kig på ens trækprocent får også dæmpet lysten, så de sider og papirer ligger øverst i min skuffen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hvem der gør mig liderlig?

Alle skønne kvinder, der tør vise at de ER kvinder, og med et frækt glimt i øjet, et pikant vrik med r...., eller en attityde, udstråling har den her "jeg ved jeg er pisse lækker, så kom og tag mig mand, hvis du kan!"

OG som kan modtage et høfligt velment kompliment, også fra en fremmede, uden at tage det som sex chikane...

God sommer til alle jer skønne mennesker. !

Misjo1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Misjo1 - jamen den slags kvinder er da også bare de skønneste.. Vi findes og beriger verden med vores væsen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 18/5/2018 at 12:07:

Lad os gå pinsen i møde med nogle skønne og uartige tanker (dvs. hold dig væk hvis du søger konflikt - det gider vi IKKE) - af den brede palette af GPere i DK disse dage ??

Bidrag gerne med årsagen til, at præcis "hun" gør dig pisse liderlig... :P

 

Ps. undtagelsesvis fraviger jeg mine strenge udtale-klausuler og mine besøgende må gerne skrive mig.. :D:D

Herligt :-)

Denne årstid sætter jo fart i hormonerne, og man skal jo være ualmindelig uopmærksom hvis man ikke kigger, lidt mere end sædvanligt for tiden.

Nå, men til sagens kerne.....

Jeg tænder i den grad på noget så simpelt på, at piger/kvinder viser deres feminine side frem, forstår at fremhæve det positive og forførende ved deres krop.

Når byttet så er indfanget, så tænder det mig i den grad, at jeg kan føle både begæret og lysten fra hende. Øjenkontakt og indlevelse er super frækt.

I det hele taget er jeg nok paralyseret af kvindekroppen. Det er klart, at der er idealer, og naturligvis er der osse nogle som rangere højere på "listen" end andre, men det vigtigste er faktisk ikke udseendet, det er oplevelsen.

Er nok meget tilhænger af luder/madonna idéen. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
NoobGPexplorer skrev, den 26/5/2018 at 23:23:

https://annoncelight.dk/showad/245831

 

’Altid er med gummi’. Jeg tænker ikke det er fordi du er så kinky, at alt er i waders eller våddragt. :D

Fik mig til at tænke på denne film  Hehe..

 

 

 

94d373d48e62c2f56e97c7a1b3c0d29a--iowa-showers.jpg

Redigeret af Misjo1
Personlige oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har talt mange telefonsvare-beskeder ind, når jeg har været rundt omkring...hver gang har jeg tænkt på at den skal lyde frisk, fræk, spændene osv så folk gad lytte til den.

Men på en ferie på Bali, hørte jeg bare "stemmen" over alle frække telefon-stemmer, det var et sted hvor de gav massage (nej ikke fræk massage :D )

Jeg sad og ventede på det blev min tur og hørte en kvinde tale i telefon, på Balinesisk (hedder det, det? ) og det kunne sikkert måske bare handle om gryderetten derhjemme.

Men hold da op en stemme, marilyn Monroe, go home! Så sexet...blødt...bare Wauuu...nej jeg er ikke til kvinder, men den stemme kunne sælge alt, og bukserne af enhver mand.:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Jeg har talt mange telefonsvare-beskeder ind, når jeg har været rundt omkring...hver gang har jeg tænkt på at den skal lyde frisk, fræk, spændene osv så folk gad lytte til den.

Men på en ferie på Bali, hørte jeg bare "stemmen" over alle frække telefon-stemmer, det var et sted hvor de gav massage (nej ikke fræk massage :D )

Jeg sad og ventede på det blev min tur og hørte en kvinde tale i telefon, på Balinesisk (hedder det, det? ) og det kunne sikkert måske bare handle om gryderetten derhjemme.

Men hold da op en stemme, marilyn Monroe, go home! Så sexet...blødt...bare Wauuu...nej jeg er ikke til kvinder, men den stemme kunne sælge alt, og bukserne af enhver mand.:razz:

Havde en gang en tandlæge, hvis sekreter havde en sådan stemme, kunne bestille tid online, men valgte altid at ringe..... Hold da K... hvor lø hum fræk :-)

Først en lang suk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem, der gør mig liderlig?

En kvinde med smilende læber – altså de nederste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Trine Tease, Jennifer fra Romantica, MetteTøsen, de gør mig max lidderlig, og som Thomsen skrivet, det er oplevelsen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 23 minutter siden:

Hvem, der gør mig liderlig?

En kvinde med smilende læber – altså de nederste.

Jep. Og faktisk er det helt fantastisk at se hvordan en skede/yoni/punani pludseligt åbner sig og byder indenfor. Dryppende våd, med opsvulmede læber og en intens varmeudstråling. Uhhhhhhh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 29 minutter siden:

Trine Tease, Jennifer fra Romantica, MetteTøsen, de gør mig max lidderlig, og som Thomsen skrivet, det er oplevelsen....

Jep, på jagt efter nye jagtmarker nåede jeg efter år frem til Trine, Og herfra kom jeg så ikke videre :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...