Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle.

Dette er mit første indlæg. Jeg har dog fyldt godt med i de forskellige indlæg I har lagt ud.

Oyuko, min lille mexicanske perle. http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=13419

Jeg er lige kommet hjem efter at have besøgt Oyuko.

Har besøgt hende et par gange med lige god stemning/ behandling/ oplevelse.

Blev mødt af en kvinde med STORE dejlige bryster der bare ventede på at blive lukket fri.

Fik anvist et noget mørklagt lokale, hvor øjnene lige skulle tilvendes inden jeg kunne rigtig se noget. Især når man kommer fra det fri med 23 grader og høj sol.

Hun kunne huske mig fra tidligere (måske ikke, men jeg lader mig tro dette), så vi hyggesnakkede i små 10 min mens vores hænder kælede for/på hinanden. Til sidst følte jeg, at vi kunne have startet uden betaling. Denne følelse kunne jeg ikke lide og derfor måtte jeg slippe nogle penge til Oyuko, hun havde ikke travle eller lagde ikke an til en betaling. 1000 kr. fik hun og lagde dem til side, som jaja det kunne have været lige meget og det skal vi jo også have gjort!

Tilbage til kysseriget og endnu mere kælen, af med tøjet og stille og roligt arbejde jeg mig ned over de store bløde bryster, flade mave og glatte inderlår og frem til den allerede skinnede fisse :P Hun spandt som en mis :lol:

Fik et godt og dybt blowjob, hvor hun lå på siden og jeg på knæ foran hendes hoved, det kan hun finde ud fra top til kugler (skulle have haft barberet de kugler, det må jeg huske til næste gang ;) )

På med regnfrakken til lillemand og i gang med missionær, hun føres dejlig stram. Mig op på knæ og sprede hendes ben. Mens jeg kneppede hende lejede jeg med klitten, det skulle jeg ikke ret længe før hun ville kneppes hårdt. Hun tog fadt i mine hofter med hænderne og hev til. Hårde dybe stød, fuck de patter gyngede frem og tilbage, et fantastisk syn :shock: .

Der gik ikke lang tid før jeg måtte stoppe og bede om nåde.

Vendte hende om og tog hende bagfra. Her føles hun dog ikke så stram, kunne dog ikke holde mig så længe og måtte kapitulere dybt oppe i hende.

Dejlig saglig lå vi og nussede hinanden og små snakkede i de her 10-15 min og det var mig er måtte trække mig for hun virkede ikke til at have travlt.

Samlet set var jeg på besøg i små 45-50 min til 1000 kr.

Super god behandling, fantastisk søde pige. Kommer helt bestemt igen.

Hun fortalte at hun er her i de næste 3 til 4 uger inden hun tager hjem og vil måske komme igen til september oktober men det må tiden vise.

PS.

Billederne er ægte, dog vil jeg sige at billederne af ansigtet viser ikke hende så heldig.

Hun kysser uden tunge og har fyldige bløde læber.

Stedet ved sydhavnen er af min smag ikke så anonymt, men dette er jo hver mands fornemmelse.

Hun får min varmeste anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...