Hop til indhold
Belzebubb

Bella i Aalborg. Falske billeder så jeg gik igen

Recommended Posts

Jeg kan kun sige, at jeg har 100% respekt for dem der vælger at vende om i døren, når de konstaterer at der er tale om falske billeder. Det skal man da have lov til - ikke bare fordi man er blevet "Hustlet/snydt/lokket" af de falske billeder, men også hvis man bare ikke tænder på det man ser.

Vi udvælger vel alle sammen, den GP vi har lyst til, primært ud fra hendes udseende eller også fordi vi - f.eks. herinde - har læst flere rosende anmeldelser af pigen.

Personligt er det altid udseendet der tænder mig - på nogle GP'ere er det ansigtet, andre deres popo, og nogle der bryster og de helt særlige for mig - dem der har et par fantastisk store skamlæber. Der er jo hver sin lyst, men hvis jeg har udvalgt en GP pga. hendes fotos af et par kæmpe store skamlæber - så forventer jeg sku også, at de rent faktisk sidder imellem hendes ben, når hun spreder dem for mig, og derfor vil jeg godt nok blive både skuffet, sur og lave en dårlig anmeldelse herinde, hvis hun pludselig har et par næsten ikke eksisterende skamlæber. Så er jeg på godt Jysk blevet SNYDT - og det byder jeg mig ikke om.

Hvis man som GP af personlige årsager, ikke ønsker at vise sig selv frem i en annonce, så har jeg da alt mulig respekt for det, men så lader man da bare være med at have fotos på, eller også vælger man at tage et par fotos med sin eget telefon - nogle som i den grad er "anonyme" om man så må sige - enten bare af sin røv, et bryst uden tattoo eller et par tæer - hvad ved jeg, men noget der på ingen måde kan identificere personen. Men lægger sku ikke Fake fotos på annoncen, for så er linjen jo lagt - "Jeg er pisse ligeglad med kunden, for hvis han er blevet tændt af de fake fotos, så knepper han mig nok alligevel".   Ja - nogle gør - andre vender om og går.

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 10/8/2018 at 16:10:

Enig enig !! :) Kører du Mondeo? ;)

Brug af falske billeder, og pynte sig med lånte fjer i øvrigt, er og bliver bondefangeri. Og at hævde andet er naivt og udviser en mangel på respekt af den anden verden, overfor de personer som intetanende bliver hængt ud som prostituerede. desuden er det dybt ulovligt. Men de som tænker sådan har selvfølgelig ret til deres egen mening.

Gad vide om smukke Molly fra Florida ikke ville modsætte sig at hendes lyshårede billeder fra Instagram bruges i en annonce for uskyldig lagengymnastik og det der er værre. Det tror jeg vist nok lige.

 

 

Fuldstændig enig! Men hvad vil i gøre ved det??? Bondefangeri....ja, for de "grønne" og naive typer måske. Men det er jo stadig tilladt at bruge sin sunde fornuft når man sidder og glor på de billeder. Det er et frit marked som alt muligt andet og der er ingen købetvang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, den 10/8/2018 at 11:48:

 

Jeg kan nu ikke se, at det har noget med "dum-stædighed" at gøre. 

Det har derimod alt at gøre med den forventningsafstemning og den tillids-opbygning, der ligger i, at der anvendes korrekte billeder og en i øvrigt nogenlunde sandfærdig annoncetekst (+- et par år/kilo).

 

Det er mig ubegribeligt, at vi stadig diskuterer dette. Selvfølgelig er falsk markedsføring ikke OK, og det er i den forbindelse flintrende ligegyldigt om det er en serviceydelse eller en vare. 

Hvis man bruger en advokat, en revisor eller en mekaniker, så har man jo også en berettiget forventning om at vedkommende har skillsettet til at varetage jura, regnskab eller fikse Mondeoen. Jeg ville da personligt vende mig i døren , hvis jeg fandt ud af, at vedkommende reklamerede med ydelser, vedkommende ikke kunne levere. 

Nu er det jo ikke ydelser vi snakker om her, men billeder. Et falsk billede behøver ikke være lig med dårlige ydelser, service etc. Hvis du vender rundt i døren finder du jo lige netop IKKE ud af, om hun lever op til det hun lover i profilen. Der er bestemt heller ingen garanti for god service/oplevelser med en GP som har lagt ægte billeder op.

Og hvorfor det diskuteres til stadighed, er nok fordi nogen stadig bliver ved med at tage emnet op. I det mindste bør det foregå under FALSK MARKEDSFØRING, og ikke under anmeldelser!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 timer siden:

Nu er det jo ikke ydelser vi snakker om her, men billeder. Et falsk billede behøver ikke være lig med dårlige ydelser, service etc. Hvis du vender rundt i døren finder du jo lige netop IKKE ud af, om hun lever op til det hun lover i profilen. Der er bestemt heller ingen garanti for god service/oplevelser med en GP som har lagt ægte billeder op.

Og hvorfor det diskuteres til stadighed, er nok fordi nogen stadig bliver ved med at tage emnet op. I det mindste bør det foregå under FALSK MARKEDSFØRING, og ikke under anmeldelser!!

For nogle er udseendet da også en del af ydelsen faktisk meget for nogle, hvis man eks har lyst til en lille petit pige på 45 kg men kommer ud til en på 125kg og lysten bare forsvinder mere og mere så har det da i den grad meget at sige om ydelsen, skal skynde mig at sige her at overdrivelse fremmer forståelsen :-) så derfor er det her sted da det helt rigtige sted at smide indlægget op, da det kan ha været en dårlig oplevelse...  

Redigeret af Ålleren
  • Synes godt om 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 3 timer siden:

For nogle er udseendet da også en del af ydelsen faktisk meget for nogle, hvis man eks har lyst til en lille petit pige på 45 kg men kommer ud til en på 125kg og lysten bare forsvinder mere og mere så har det da i den grad meget at sige om ydelsen

Nemlig. 

..og bare lige FTR: Der gælder nøjagtig det samme den anden vej rundt; hvis man bare absolut ikke er til spinkle kvinder/GP, så er det jo ret skidt lige pludselig at stå overfor en, hvis man havde fået en forventning om noget andet. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 18 timer siden:

Fuldstændig enig! Men hvad vil i gøre ved det??? Bondefangeri....ja, for de "grønne" og naive typer måske. Men det er jo stadig tilladt at bruge sin sunde fornuft når man sidder og glor på de billeder. Det er et frit marked som alt muligt andet og der er ingen købetvang. 

Hvis nu dem der ikke bryder sig om falske billeder (og det er nok en ret stor andel kunne jeg forestille mig) smutter i døren hvis pigen de møder ikke lever op til det forventede eller ikke nær er i nærheden af det forventede, så er vi kommet et godt stykke. Dem der er ligeglade eller som vil give den pågældende pige et go uanset hvad er jo velkommen til det......;)

Selvfølgelig er det et frit marked og der er ingen der bliver tvunget til at købe noget men desværre så tænker lillemanden ofte mest når kunden står på gulvmåtten og får lov at bestemme selvom pigen der åbner bruger falske billeder og hun ikke var 1. eller andet 2. valg.......og derfor stopper det nok ikke lige foreløbig.

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelsen har bevæget sig ud af en tangent. Vi stopper deres her.

Jeres udmærkede emne må I tage i Generel debat, men måske lige hæve niveauet lidt med respektfuld debat. 

Bryan Mills

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...