Hop til indhold
Joey

Karlslunde - diskret?

Recommended Posts

Guest Tatra
Joey skrev, for 3 minutter siden:

Vil blot høre om nogle kender til stedet i Karlslunde omkring selve adgangsforhold - kan man parkerer og komme ind nogenlunde diskret?

Har før været beskrevet som i et industrikvarter, hvor man finder stedet med fine parkeringsforhold og går ind og op på første sal. Ikke fordi det generer mig, og jeg har ikke været der endnu, men som jeg har set det beskrevet skulle det vist være mere diskret end meget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i et industriområde, men det virker som hele ejendommen bruges til formålet. Der er vel et 2m højt hegn rundt om området, så når du kører ind på gårdspladsen, så er det bliver du ikke begloet af naboen. 

Jeg fik en rundtur og så deres Party room med jacuzzi og massagebænk og en afdeling til Bdsm-games. 

Da jeg besøgte Maya Mi var det på hendes kamre i stueplan, og vi var ikke generet af støj på gangen eller knald fra andre værelser. 

Min anbefaling og forventer at besøge det igen. 

WtL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der nogle gange. 

 

Stedet er diskret. Det ligger i et industriområde og man parkerer lige foran huset på en forholdsvis diskret P plads. 

Der plejer at være flere piger tilstede i huset men stadigvæk meget diskret og forholdene er fine. 

Pigerne jeg har besøgt der har alle levet op til forventningerne og mere til. 

 

Kan  klart anbefale stedet hvis man ønsker et diskret sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...