Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Venner ..

 

Jeg var forbi hende her idag .. https://annoncelight.dk/showad/237438  Louise hedder hun .

Det fortryder jeg bestemt ikke , 30 min til 600 Kr gfe der er et fund til de penge .. Intet tids press, flot og venlig samt sindsyg god service, hun fortjente også nogen drikke penge for fik meget mere end hvad jeg har betalt for .

 

Det er pigen på billederne.

sted 9/10 

pigen 9/10

service 10/10

Bare rolig jeg kommer igen 

Så intet at være bange for, hun holder til i aalborg ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Partymaker skrev, for 5 minutter siden:

Hej Venner ..

 

Jeg var forbi hende her idag .. https://annoncelight.dk/showad/237438  Louise hedder hun .

Det fortryder jeg bestemt ikke , 30 min til 600 Kr gfe der er et fund til de penge .. Intet tids press, flot og venlig samt sindsyg god service, hun fortjente også nogen drikke penge for fik meget mere end hvad jeg har betalt for .

 

Det er pigen på billederne.

sted 9/10 

pigen 9/10

service 10/10

Bare rolig jeg kommer igen 

Så intet at være bange for, hun holder til i aalborg ..

 

Jeg har besøgt Louise mange gange ,og er aldrig gået skuffet derfra.Hun er utrolig sød og giver god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Partymaker skrev, for 29 minutter siden:

Hej Venner ..

 

Jeg var forbi hende her idag .. https://annoncelight.dk/showad/237438  Louise hedder hun .

Det fortryder jeg bestemt ikke , 30 min til 600 Kr gfe der er et fund til de penge .. Intet tids press, flot og venlig samt sindsyg god service, hun fortjente også nogen drikke penge for fik meget mere end hvad jeg har betalt for .

 

Det er pigen på billederne.

sted 9/10 

pigen 9/10

service 10/10

Bare rolig jeg kommer igen 

Så intet at være bange for, hun holder til i aalborg ..

 

Taqk for en god anmeldelse, men vil i ikke godt være søde snart at skrive hvilken by det drejer sig om, i stedet for man først skal ind på annoncer og derefter trykke på link osv for at finde ud af at det er 250 km væk fra ens bopæl. Hvis vi nu alle gjorde det for at hjælpe hinanden med at spilde tid med at kigge på noget uopnåeligt ville det bare være så skønt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Youngatheart - man kan jo f.eks starte med at læse anmeldelsen INDEN man korrekser:

Det er pigen på billederne.

sted 9/10 

pigen 9/10

service 10/10

Bare rolig jeg kommer igen 

Så intet at være bange for, hun holder til i aalborg ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 36 minutter siden:

Youngatheart - man kan jo f.eks starte med at læse anmeldelsen INDEN man korrekser:

Det er pigen på billederne.

sted 9/10 

pigen 9/10

service 10/10

Bare rolig jeg kommer igen 

Så intet at være bange for, hun holder til i aalborg ..

 

Bedst mulig overskrift

Louse Aalborg rigtig god

Redigeret af Privatmail
Presisering af at det kunne være en overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i kommentarerne omkring overskriften.

Det bør være muligt at lave en overskrift, som indikerer pigens kaldenavn (eller lignende) og cirka placering.

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 17 timer siden:

Youngatheart - man kan jo f.eks starte med at læse anmeldelsen INDEN man korrekser:

Det er pigen på billederne.

sted 9/10 

pigen 9/10

service 10/10

Bare rolig jeg kommer igen 

Så intet at være bange for, hun holder til i aalborg ..

 

bare rolig. Jeg havde såmænd læst der stod Ålborg nederst i hans indlæg, det var nu også sådan mere generelt jeg skrev det. Hvilke skår synes du der går af folk, hvis de skriver det i deres hovedtekst på forsiden?? Er vi til for at gøre det sværere for hinanden, eller er vi her ikke for at hjælpe hinanden ? Personligt så elsker jeg folk der skriver deres bynavn på i deres overskrift, da jeg så ved om det har interesse formig ( Gør det ALTID selv for at hjælpe andre)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Privatmail skrev, for 17 timer siden:

Bedst mulig overskrift

Louse Aalborg rigtig god

PRÆSIS det jeg mener. Så er der da ikke noget at gå fejl af for nogen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...