Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Madame I,

nu er du og jeg ved at køre denne tråd af sporet:cry:

jeg er enig med dig i, at hun ikke virker særlig dominerende på billederne, hvordan en domina så ellers skal se ud?

jeg tror jeg har skrevet det før evnen til at dominerer sidder mellem ørene, og som slaver, eller hvad vi nu skal klare en dominas gæst, mærker det straks når man møder en kvinde som evner at dominere. Og det gælder både viden proffe verden men også udenfor den proffe verden. 

Og desværre er det meget fåbkvinder som evner det og vil erkende deres lyst. 

Undskyld trådstarter!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, 1 time siden:

Kære Madame I,

nu er du og jeg ved at køre denne tråd af sporet:cry:

jeg er enig med dig i, at hun ikke virker særlig dominerende på billederne, hvordan en domina så ellers skal se ud?

jeg tror jeg har skrevet det før evnen til at dominerer sidder mellem ørene, og som slaver, eller hvad vi nu skal klare en dominas gæst, mærker det straks når man møder en kvinde som evner at dominere. Og det gælder både viden proffe verden men også udenfor den proffe verden. 

Og desværre er det meget fåbkvinder som evner det og vil erkende deres lyst. 

Undskyld trådstarter!

Nu var det nu ikke min mening af afspore tråden -  Bevares godt ord igen .... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LLM

Jeg betragter det nu som afsporing, og jeg må give SpankingSub og Madame L ret.

Det er ligesom, der er en trend i form af et stingende antal “dominaer”, hvad jeg vil kalde fake-dominaer, som har set en forretningsmulighed indenfor dominans, uden at vide hvad det går ud på. Der findes forhåbentlig også nogle seriøse dominaer imellem, med evner og midler til at give den rette oplevelse - der skal bare kysses nogle føler først ;-)

Miss Luna vil jeg aldrig besøge alene vurderet ud fra billederne uanset om de er rigtige eller ej. Domina er hun ikke.

LandLord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...