Hop til indhold

Miss Luna på Nørrebro

Featured Replies

Skrevet

Jeg har sms'et med hende og der røg en time pludselig fra 1200 til 700. Jeg spurgte i øst og hun svarede i vest, meget useriøst, så jeg valgte at besøge en anden. 

Så den må du på :shock:

Skrevet

Kære Madame I,

nu er du og jeg ved at køre denne tråd af sporet:cry:

jeg er enig med dig i, at hun ikke virker særlig dominerende på billederne, hvordan en domina så ellers skal se ud?

jeg tror jeg har skrevet det før evnen til at dominerer sidder mellem ørene, og som slaver, eller hvad vi nu skal klare en dominas gæst, mærker det straks når man møder en kvinde som evner at dominere. Og det gælder både viden proffe verden men også udenfor den proffe verden. 

Og desværre er det meget fåbkvinder som evner det og vil erkende deres lyst. 

Undskyld trådstarter!

Skrevet
SpankingSub skrev, 1 time siden:

Kære Madame I,

nu er du og jeg ved at køre denne tråd af sporet:cry:

jeg er enig med dig i, at hun ikke virker særlig dominerende på billederne, hvordan en domina så ellers skal se ud?

jeg tror jeg har skrevet det før evnen til at dominerer sidder mellem ørene, og som slaver, eller hvad vi nu skal klare en dominas gæst, mærker det straks når man møder en kvinde som evner at dominere. Og det gælder både viden proffe verden men også udenfor den proffe verden. 

Og desværre er det meget fåbkvinder som evner det og vil erkende deres lyst. 

Undskyld trådstarter!

Nu var det nu ikke min mening af afspore tråden -  Bevares godt ord igen .... ;)

Skrevet
Madame I skrev, for 32 minutter siden:

Nu var det nu ikke min mening af afspore tråden -  Bevares godt ord igen .... ;)

Det ved jeg godt og jeg fulgte godt med;)

Skrevet

Jeg betragter det nu som afsporing, og jeg må give SpankingSub og Madame L ret.

Det er ligesom, der er en trend i form af et stingende antal “dominaer”, hvad jeg vil kalde fake-dominaer, som har set en forretningsmulighed indenfor dominans, uden at vide hvad det går ud på. Der findes forhåbentlig også nogle seriøse dominaer imellem, med evner og midler til at give den rette oplevelse - der skal bare kysses nogle føler først ;-)

Miss Luna vil jeg aldrig besøge alene vurderet ud fra billederne uanset om de er rigtige eller ej. Domina er hun ikke.

LandLord

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.