Hop til indhold

Recommended Posts

Så bliver der igen blokeret for min arbejds tlf, så til jer der forsøger på at få kontakt til mig og ikke kommer igennem, er det ikke fordi jeg ikke vil snakke med jer...

Jeg har efterhånden forsøgt på alt nu. Men hver gang det har noget med IT verden at gøre, bliver der så ofte blokeret og det er jeg mildest talt så dødtræt af.

En ny tanke jeg fik i dag var, at hvis en gæst ikke får svar på sin sms/opkald, at man så bare kørte hen til stedet hvor jeg arbejder og banker på døren...

 Men så vil jeg tilbage til Kolding at arbejde igen..og ikke i min private bolig i Åbenrå, da jeg ikke ønsker at alle og enhver skal vide hvor jeg bor..

Jeg skriver i min annonce hvilken gade og nr. Og åbner jeg ikke, er det fordi jeg er optaget... Men så må gæsten vente i sin bil og prøve lidt senere igen...

Jeg tilbyder som udgangspunkt kun 30 min. Men ønsker min gæst at blive længere, er det mulighed for det, lige indil der bliver banket på døren... så man får som minimum altid 30 min. Til 800 kr.

Tænker at der skulle være gode chancer for, at jeg har tid og åbner når der bliver banket på døren, eftersom jeg er i Kolding i 2 dage og har længe åbent.

Jeg arbejder selv, så man støder ikke ind i andre. Jeg lukker mine gæster ind ad fordøren og efter endt hyggestund lukker jeg mine gæster ud af bagdøren, så man ikke støder ind i andre gæster...

Jeg er selvfølgelig godt klar over at der vil falde nogen fra, da ikke alle har tid og lyst til at vente lidt tid på, at det bliver ens tur ...men på denne måde er MAND sikker på at man FÅR en tid og hverken ringer/sms/kører forgæves...

Ellers tænker jeg at forsøge med Snapchat, hvis det ik kun er de helt unge der har installeret det på sin tlf

HVAD SIGER I MÆND OM MINE IDÉER?

Knus og kram massage Sara.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Total no-go. Vil ikke banke på en dør som måske ikke bliver åbnet. Hvad med PB her? Har ikke selv prøvet, men det ser da ud til at blive brugt flittigt. Nogen der har erfaring? 

Vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snapchat er et dødt medie.....det foregår på Instagram nu ;-)

I udlandet benytter Gp'er sig af WhatsApp,  mon ikke det vinder indpas herhjemme snart..? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan du sætte bord og stole op uden for så mændene kan sidde og vente på at det bliver deres tur, og måske servere lidt forfriskninger.
Tror ikke det er løsningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 44 minutter siden:

Så kan du sætte bord og stole op uden for så mændene kan sidde og vente på at det bliver deres tur, og måske servere lidt forfriskninger.
Tror ikke det er løsningen.

Det lyder sku som en fin ide. Måske jeg kan få koncessionen med salg af kaffe og hotdogs? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara, det virker dybt underligt at der igen blive blokeret for din arbejdstelefon :huh:

Har du ikke en helt almindelig telefon registreret i et teleselskab? Sådan noget sker da ikke bare.

...

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 20 minutter siden:

 

Har du ikke en helt almindelig telefon registreret i et teleselskab? Sådan noget sker da ikke bare.

...

Så vil det være muligt at grave hendes navn og privat adresse frem også selv om det er skjult. Ikke sikkert hun er interesseret i det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 2 timer siden:

Så vil det være muligt at grave hendes navn og privat adresse frem også selv om det er skjult. Ikke sikkert hun er interesseret i det

Da ikke med hemmeligt nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 19 timer siden:

Så bliver der igen blokeret for min arbejds tlf, så til jer der forsøger på at få kontakt til mig og ikke kommer igennem, er det ikke fordi jeg ikke vil snakke med jer...

Jeg har efterhånden forsøgt på alt nu. Men hver gang det har noget med IT verden at gøre, bliver der så ofte blokeret og det er jeg mildest talt så dødtræt af.

En ny tanke jeg fik i dag var, at hvis en gæst ikke får svar på sin sms/opkald, at man så bare kørte hen til stedet hvor jeg arbejder og banker på døren...

 Men så vil jeg tilbage til Kolding at arbejde igen..og ikke i min private bolig i Åbenrå, da jeg ikke ønsker at alle og enhver skal vide hvor jeg bor..

Jeg skriver i min annonce hvilken gade og nr. Og åbner jeg ikke, er det fordi jeg er optaget... Men så må gæsten vente i sin bil og prøve lidt senere igen...

Jeg tilbyder som udgangspunkt kun 30 min. Men ønsker min gæst at blive længere, er det mulighed for det, lige indil der bliver banket på døren... så man får som minimum altid 30 min. Til 800 kr.

Tænker at der skulle være gode chancer for, at jeg har tid og åbner når der bliver banket på døren, eftersom jeg er i Kolding i 2 dage og har længe åbent.

Jeg arbejder selv, så man støder ikke ind i andre. Jeg lukker mine gæster ind ad fordøren og efter endt hyggestund lukker jeg mine gæster ud af bagdøren, så man ikke støder ind i andre gæster...

Jeg er selvfølgelig godt klar over at der vil falde nogen fra, da ikke alle har tid og lyst til at vente lidt tid på, at det bliver ens tur ...men på denne måde er MAND sikker på at man FÅR en tid og hverken ringer/sms/kører forgæves...

Ellers tænker jeg at forsøge med Snapchat, hvis det ik kun er de helt unge der har installeret det på sin tlf

HVAD SIGER I MÆND OM MINE IDÉER?

Knus og kram massage Sara.

Snapchat lyder som en god ide

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker også selv at "booke en tid" da jeg har det bedst med at vide at jeg har en fast aftale, kontra bare at droppe forbi og så skulle vente, for det er ikke videre dikret. Umiddelbart er jeg næsten ligeglad med kommunikationsmidlet, bare man kan få fat på pigen og lave en aftale ;). Er sq næsten alligevel på det meste...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Det er årtier siden at jeg har besøgt en GP uden forudgående aftale . 

Det fungerer for andre, så jeg fatter ikke at det ikke kan fungere for dig ?

Jylland er da trods alt  ikke et telemæssigt uland ? 

Sammenlign det ( lidt groft) med det lokale supermarked: Er der 3 kasser der er åbne - vælger du så ikke den korteste kø, og hvis der er 100 kunder og kun en kasse åben, så vælger du at køre videre til det næste supermarked ? 

Din fremgangsmåde er i min verden 100 %  No-Go !!!!

Nu er der langt fra Brøndby til Åbenrå eller Kolding, men jeg ville aldrig overveje at besøge en GP hvor jeg ikke kunne komme til en i forvejen aftalt tid. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig vil det være vigtigere at man kan ankomme og gå i ro og mag uden at omverdenen kender officielt til stedet. Ligeså at hvis man ønsker 1,5 time så kan de være uforstyrret. Kvalitet frem for kvantitet er must for mig. Så det også giver ro for dig. 

Så må dem som ikke vil kunne vente fordi de har et akut behov, slå kold vand i blodet. Det er ok med Kolding men ikke på bekostning af kvalitet. Hold fast i den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
intim-massage-Sara skrev, den 17/5/2018 at 15:08:

Så bliver der igen blokeret for min arbejds tlf, så til jer der forsøger på at få kontakt til mig og ikke kommer igennem, er det ikke fordi jeg ikke vil snakke med jer...

Jeg har efterhånden forsøgt på alt nu. Men hver gang det har noget med IT verden at gøre, bliver der så ofte blokeret og det er jeg mildest talt så dødtræt af.

En ny tanke jeg fik i dag var, at hvis en gæst ikke får svar på sin sms/opkald, at man så bare kørte hen til stedet hvor jeg arbejder og banker på døren...

 Men så vil jeg tilbage til Kolding at arbejde igen..og ikke i min private bolig i Åbenrå, da jeg ikke ønsker at alle og enhver skal vide hvor jeg bor..

Jeg skriver i min annonce hvilken gade og nr. Og åbner jeg ikke, er det fordi jeg er optaget... Men så må gæsten vente i sin bil og prøve lidt senere igen...

Jeg tilbyder som udgangspunkt kun 30 min. Men ønsker min gæst at blive længere, er det mulighed for det, lige indil der bliver banket på døren... så man får som minimum altid 30 min. Til 800 kr.

Tænker at der skulle være gode chancer for, at jeg har tid og åbner når der bliver banket på døren, eftersom jeg er i Kolding i 2 dage og har længe åbent.

Jeg arbejder selv, så man støder ikke ind i andre. Jeg lukker mine gæster ind ad fordøren og efter endt hyggestund lukker jeg mine gæster ud af bagdøren, så man ikke støder ind i andre gæster...

Jeg er selvfølgelig godt klar over at der vil falde nogen fra, da ikke alle har tid og lyst til at vente lidt tid på, at det bliver ens tur ...men på denne måde er MAND sikker på at man FÅR en tid og hverken ringer/sms/kører forgæves...

Ellers tænker jeg at forsøge med Snapchat, hvis det ik kun er de helt unge der har installeret det på sin tlf

HVAD SIGER I MÆND OM MINE IDÉER?

Knus og kram massage Sara.

Jeg tænker at alle de regler ødelægger min lyst og lyst til orgasme, et orgasmeværk kommer naturligt og synes mange af jer piger skal mærke et killeværk evt. selv kille efter lysten og i den tilstand vil MAND som MAN mærke lysten når det trænger på. 

Tid, lyst og killen på døren kommer i naturlig rækkefølge lige der, hvor du mindst venter muligheden for din optaget lyst.

Vores arbejde er betinget af flere forhold, den største lyst :-) på døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara

Jeg har prøvet at kontakte dig de sidste 2 måneder, men uden Held.

Jeg har også sendt Besked her på Eroguide.

Håber du vil svare mig ?

Knus Allan <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcallan68 skrev, for 4 timer siden:

Hej Sara

Jeg har prøvet at kontakte dig de sidste 2 måneder, men uden Held.

Jeg har også sendt Besked her på Eroguide.

Håber du vil svare mig ?

Knus Allan <3

Enten er du nok bare ikke velkommen, eller også så sejler koncepterne.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...