Hop til indhold

Billeder (og parkeringsmuligheder) hos Parlour Massage, Viborg Hovedvej 122, Tørring?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har forgæves forsøgt at finde en annonce for "Parlour Massage" på Viborg Hovedvej 122, for at få en ide om hvordan pigen ser ud. Nogen der kan hjælpe? :D 

Kan man parkere ude af syne fra landevejen? 

Skrevet
mayweather skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har forgæves forsøgt at finde en annonce for "Parlour Massage" på Viborg Hovedvej 122, for at få en ide om hvordan pigen ser ud. Nogen der kan hjælpe? :D

Det vil ikke hjælpe dig meget, såfremt du fandt nogle billeder. Det er sjældent de piger der er på klikkerne, der er afbilledet. Der er dog få undtagelser. 

Skrevet
mayweather skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror ikke du kan parkere ude af syne

Skrevet

Jeg var der sidst for et par år siden. Man kunne parkere bag huset i forhold til Viborg Hovedvej, men kan ses fra sidevejen der fører ind forbi huset. Damen var dengang altid en lille, temmelig buttet moden asiat, som snakkede løs. Blev temmelig liderlig og ville have den uden gummi da vi havde hygget lidt

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Det vil ikke hjælpe dig meget, såfremt du fandt nogle billeder. Det er sjældent de piger der er på klikkerne, der er afbilledet. Der er dog få undtagelser. 

De anmeldelser jeg har læst af stedet virker som om det er samme thai der er der. Hun kan selvfølgelig være skiftet nu. 

Skrevet
  • Author
BB1 skrev, for 15 timer siden:

Jeg var der sidst for et par år siden. Man kunne parkere bag huset i forhold til Viborg Hovedvej, men kan ses fra sidevejen der fører ind forbi huset. Damen var dengang altid en lille, temmelig buttet moden asiat, som snakkede løs. Blev temmelig liderlig og ville have den uden gummi da vi havde hygget lidt

Tak for informationen. Hvis hun er temmelig buttet så venter jeg til nogen har været der for nylig der kan bekræfte hendes størrelse. Moden gør ikke noget. Gummi skal der da på :-)

Skrevet
mayweather skrev, for 18 minutter siden:

De anmeldelser jeg har læst af stedet virker som om det er samme thai der er der. Hun kan selvfølgelig være skiftet nu. 

Det jeg mener er at det er sjældent at de thaipiger der vises på klinikkernes hjemmesider, nogensinde har arbejdet på stedet. Det er oftests modelbilleder. 

Beklager min dårlige formulerings evne :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.