Hop til indhold
mayweather

Billeder (og parkeringsmuligheder) hos Parlour Massage, Viborg Hovedvej 122, Tørring?

Recommended Posts

Jeg har forgæves forsøgt at finde en annonce for "Parlour Massage" på Viborg Hovedvej 122, for at få en ide om hvordan pigen ser ud. Nogen der kan hjælpe? :D 

Kan man parkere ude af syne fra landevejen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
mayweather skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har forgæves forsøgt at finde en annonce for "Parlour Massage" på Viborg Hovedvej 122, for at få en ide om hvordan pigen ser ud. Nogen der kan hjælpe? :D

Det vil ikke hjælpe dig meget, såfremt du fandt nogle billeder. Det er sjældent de piger der er på klikkerne, der er afbilledet. Der er dog få undtagelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mayweather skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror ikke du kan parkere ude af syne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der sidst for et par år siden. Man kunne parkere bag huset i forhold til Viborg Hovedvej, men kan ses fra sidevejen der fører ind forbi huset. Damen var dengang altid en lille, temmelig buttet moden asiat, som snakkede løs. Blev temmelig liderlig og ville have den uden gummi da vi havde hygget lidt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Det vil ikke hjælpe dig meget, såfremt du fandt nogle billeder. Det er sjældent de piger der er på klikkerne, der er afbilledet. Der er dog få undtagelser. 

De anmeldelser jeg har læst af stedet virker som om det er samme thai der er der. Hun kan selvfølgelig være skiftet nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BB1 skrev, for 15 timer siden:

Jeg var der sidst for et par år siden. Man kunne parkere bag huset i forhold til Viborg Hovedvej, men kan ses fra sidevejen der fører ind forbi huset. Damen var dengang altid en lille, temmelig buttet moden asiat, som snakkede løs. Blev temmelig liderlig og ville have den uden gummi da vi havde hygget lidt

Tak for informationen. Hvis hun er temmelig buttet så venter jeg til nogen har været der for nylig der kan bekræfte hendes størrelse. Moden gør ikke noget. Gummi skal der da på :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
mayweather skrev, for 18 minutter siden:

De anmeldelser jeg har læst af stedet virker som om det er samme thai der er der. Hun kan selvfølgelig være skiftet nu. 

Det jeg mener er at det er sjældent at de thaipiger der vises på klinikkernes hjemmesider, nogensinde har arbejdet på stedet. Det er oftests modelbilleder. 

Beklager min dårlige formulerings evne :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...