Hop til indhold
Tehtdk

Brug af egne kondomer??

Recommended Posts

Agetha skrev, for 10 minutter siden:

Fantastisk, jeg har lige haft besøg af ham der sælger kondomer og har ikke brug for kondomer, men blødte faktisk igennem min hvide nederdel og nu skriver Comalot om blod, smerte, død og ødelæggelse. Sikken overdrivelse i ordets forstand når et menneske er så sygt og nævne blod, smerte død og ødelæggelse i sin streng som er sprunget. 

Det der, er netop sygt og syg tankegang der skal stoppes.  

Men fik kondommanden så slet ikke solgt noget? 

 

Jeg tror du misforstår mig. Menstruation er noget af det mest naturlige i verden. Ligesom blod, smerte død og ødelæggelse. Det betyder ikke, at jeg drager yderligere sammenligninger i den sammenhæng. Udover at jeg får associationer til disse begreber, hver gang jeg ser på kondomet og det har jeg ikke lyst til under sex.

Jeg er ked af, at høre om din hvide nederdel. Håber den blev fin igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Cumalot skrev, for 3 minutter siden:

Men fik kondommanden så slet ikke solgt noget? 

 

Jeg tror du misforstår mig. Menstruation er noget af det mest naturlige i verden. Ligesom blod, smerte død og ødelæggelse. Det betyder ikke, at jeg drager yderligere sammenligninger i den sammenhæng. Udover at jeg får associationer til disse begreber, hver gang jeg ser på kondomet og det har jeg ikke lyst til under sex.

Jeg er ked af, at høre om din hvide nederdel. Håber den blev fin igen.

Kondommanden er fattig på mig, der findes intet behov for hans salgs metodik som er så klasseløs, så nej. Jeg køber ingen kondomer når jeg er stoppet i branchen og gemmer til eget behov hvis det skulle dukke op. Min nederdel skal nok blive fin ellers giver jeg den til skraldespanden og forstår på ingen måder dine associationer med død, smerte og ødelæggelse ved et rødt kondom. 

Et rødt kondom er menstruation, hvorfor forbinder du det med død og smerte?     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 26 minutter siden:

Fantastisk, jeg har lige haft besøg af ham der sælger kondomer og har ikke brug for kondomer, men blødte faktisk igennem min hvide nederdel og nu skriver Comalot om blod, smerte, død og ødelæggelse. Sikken overdrivelse i ordets forstand når et menneske er så sygt og nævne blod, smerte død og ødelæggelse i sin streng som er sprunget. 

Det der, er netop sygt og syg tankegang der skal stoppes.  

Jeg ved egentlig ikke helt, hvor du vil hen. Ud over at fortælle mig, at min tankegang er syg og bør stoppes? Og at du har blødt igennem på din hvide nederdel, men at du ikke har brug for kondomer? Har du prøvet med tamponer?

 

Hvis de røde kondomer bliver benyttet af GP'ere, for at skjule de har menstruation under vagten, er det efter min mening at føre kunden bag lyset og en smule klamt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 2 minutter siden:

Kondommanden er fattig på mig, der findes intet behov for hans salgs metodik som er så klasseløs, så nej. Jeg køber ingen kondomer når jeg er stoppet i branchen og gemmer til eget behov hvis det skulle dukke op. Min nederdel skal nok blive fin ellers giver jeg den til skraldespanden og forstår på ingen måder dine associationer med død, smerte og ødelæggelse ved et rødt kondom. 

Et rødt kondom er menstruation, hvorfor forbinder du det med død og smerte?     

Et rødt kondom, minder mig bare om alle disse ting. Og jeg har et lettere anstrengt forhold til blod. Jeg har intet imod menstruation og hvis jeg elsker personen, kan jeg sagtens dyrke sex og nyde det. Skal bare ikke kigge for meget ned :P 

 

Men når jeg besøger en glædespige, har jeg ikke lyst til at få de associationer.

 

Det er såmænd bare det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Cumalot skrev, for 12 minutter siden:

 

 

Hvis de røde kondomer bliver benyttet af GP'ere, for at skjule de har menstruation under vagten, er det efter min mening at føre kunden bag lyset og en smule klamt.

Ja, det utroligt. Det utroligt af mænd besøger pigen efter 1,2,3,43 uge uden at tænke på de omstændigheder. Men fakta er bare, vi er uenige for din udlægning af blod, smerte død er så langt fra det følsomme og vil sige du ikke forstår mig. Nøjagtig som jeg endnu ikke forstår dig.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Og faktisk burde det være ulovligt når et følsomt emne er til debat, der kan være tale om mennesker, og hele liggyldigheden er som de selv indtager af menukortet og nu vil jeg bryste mig med, at intet er ok, og gider ikke semi-modeller der ligner lort til afkom skal styrre denne verden. Hvis jeg eller andre er handlet, forsøgt voldtægt skal ingen danske mænd tro kampen er stoppet. Og mit barn, blev slået ned på dybbelsøbe måske bro....vil jeg hævne når vi kvinder finder os i en verden hvor udefrakommende tror de må lave uro.

 

Jeg siger til dig, med hele min magt vil jeg stoppe den frygt fra udlændinge, rockere eller hvem der må komme mod med alt magt. På højheste niveau. Og dette skal alle aviser hjælpe med. Hele sandheden skal frem.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til trådstarter; spørg den pige, du ønsker at besøge ;) 

Jeg har kondomer i flere størrelser, men bruger oftest de røde, og nej, det har intet med menses at gøre; de er en anelse større end almindelige London’er, har en kortere tut og smager af jordbær. De to sidste ting, gør dem mere velegnede til oral, såmænd ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, den 17/5/2018 at 15:10:

Hvilke kondomer er så jeres favoritter? Jeg er helt blank og ender bare med at købe dem der hænger yderst i supermakedet. 

Hos GP’er bruger jeg deres. Så det er kun når jeg laver noget ved siden jeg har brug for at købe. 

På blandt andet apoteket og nettet kan man vælge mellem mange typer og kvaliteter. Herunder tykkelser og måder kondomet er overfladebehandlet på. Nogen kræver meget glidcreme og de bedre, næsten ingen creme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 5 timer siden:

Og faktisk burde det være ulovligt når et følsomt emne er til debat, der kan være tale om mennesker, og hele liggyldigheden er som de selv indtager af menukortet og nu vil jeg bryste mig med, at intet er ok, og gider ikke semi-modeller der ligner lort til afkom skal styrre denne verden. Hvis jeg eller andre er handlet, forsøgt voldtægt skal ingen danske mænd tro kampen er stoppet. Og mit barn, blev slået ned på dybbelsøbe måske bro....vil jeg hævne når vi kvinder finder os i en verden hvor udefrakommende tror de må lave uro.

 

Jeg siger til dig, med hele min magt vil jeg stoppe den frygt fra udlændinge, rockere eller hvem der må komme mod med alt magt. På højheste niveau. Og dette skal alle aviser hjælpe med. Hele sandheden skal frem.    

 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, den 17/5/2018 at 17:15:

Hvis kunderne ikke selv må medbringe, kunne det så være en ide med et lille udvalg af kondomtyper? Eller er det bare mig der er sart? 

Hos mig har jeg kondomer i størrelse M til XL så kunden får et hvad der passer til lige netop ham. Kunne nok også godt have brug for nogen i størrelse S, men dem kan jeg ikke opdrive i fri handel ;) Men gæster hos mig er altid velkomne til at medbringe egne kondomer og jeg informerer også altid om mit udvalg af størrelser inden et besøg og opfordrer dem ligefrem selv til at tage med hvis de har deres eget favoritmærke eller falder meget udenfor min udfald af størrelse M-XL.

Jeg har også flere typer glidecreme. Men alle af hybrid-tupen. Dvs. vandbaserede med et strejf af silicone. Hybrid-creme er meget drøj i brug og der skal ikke bruges ret meget i forhold til de vandbaserede typer hvilket på alle måder er et plus. Der er heller ikke nødvendigt at tilføre ekstra under akten :)

 

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

På en eller anden måde, små,:Dtror jeg? Dermed ikke sagt noget om min egen “udrustning”, naturligvis...

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, den 17/5/2018 at 18:03:

Nej det er ikke kun dig der er sart. 

Jeg kan godt forstå hvis pigerne kun vil tillade deres egne kondomer af forskellige årsager, og så ville det være en rigtig god ide med et lille udvalg i størrelser på stedet . 

Aarhuselsker skrev, den 17/5/2018 at 19:12:

Tak for tippet. 

Har hidtil klaret det ved at trække det ned om løgposen. Det virker nogenlunde. 

underdog40 skrev, den 17/5/2018 at 20:19:

Bare ikke de røde sataner....dem har jeg et mega problem med...ham eller hende der kom på den nederdrægtige idé er et skidt menneske :( 

Det er ikke nemt med en 80/20 pik. 

Har selv oplevet kondomer, der var så stramme at de bare fjernede følelsen fuldstændig, hvor det ville have været rart med et nummer større  

 

Undertegnede har tænkt over lige de problematikker I nævner og da jeg som fyr selv, kender ulempen ved kondomer der ikke passer, tilbyder jeg netop derfor også kondomer i flere størrelser til de gutter der besøger mig. Læs evt. mit skriv om dette andetsteds i den tråd :)

God weekend d'herrer og nyd det god vejr :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden:

Undertegnede har tænkt over lige de problematikker I nævner og da jeg som fyr selv, kender ulempen ved kondomer der ikke passer, tilbyder jeg netop derfor også kondomer i flere størrelser til de gutter der besøger mig. Læs evt. mit skriv om dette andetsteds i den tråd :)

God weekend d'herrer og nyd det god vejr :)

Det er god stil med den service du har der omkring kondomstørrelse :)

God Pinse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 6 minutter siden:

Det er god stil med den service du har der omkring kondomstørrelse :)

God Pinse.

Tak tak og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, den 17/5/2018 at 14:20:

Det forstår jeg simpelthen ikke. Er der en mulig årsag til at nogen skulle ønske at ødelægge kondomet? Jeg er i vildrede, kan nogen anføre et muligt motiv? 

Pft. Piraten

Ja det er jo så kun gæsten der kan svare på dette desværre, for vildrede og hvorfor er vi helt enige i :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, den 17/5/2018 at 17:15:

Jeg elsker Seductiongirls (!) , men lige på kondomsiden synes jeg ikke specielt godt om valget.....virker lidt små/stramme og af en eller anden grund fjerner de, i mit tilfælde, for meget feeling. 

Hvis kunderne ikke selv må medbringe, kunne det så være en ide med et lille udvalg af kondomtyper? Eller er det bare mig der er sart? 

Nu har vi 2 forskellige størrelser, M og Xl så næste gang bed pigen finde det større frem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RonjaRøverdatter
Piraten skrev, den 17/5/2018 at 15:10:

Jo, det forstår jeg, men her er det udlagt som om kunden skulle have interesse i enten smitte med kønsygdom, pådrage sig kønsygdom eller gøre en pige gravid? Det giver da ingen mening?

vh. Piraten

Det handler om dominans. Nogle mænd tænder på tanken om at de er i stand til drastisk at ændre/ødelægge en kvindes liv ved at gøre hende gravid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RonjaRøverdatter skrev, for 12 minutter siden:

Det handler om dominans. Nogle mænd tænder på tanken om at de er i stand til drastisk at ændre/ødelægge en kvindes liv ved at gøre hende gravid. 

Jep, og præcis. Dominans, alfahan - idiot. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Jep, og præcis. Dominans, alfahan - idiot. 

 

Det fatter jeg ikke en meter af. Kan kun tilslutte mig din beskrivelse. Vor herre bevares.

vh. Piraten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NatasjaDelight

Det er faktisk ikke noget jeg har tænkt over. Jeg har dem, da jeg tænker det er en del af servicen. Mine gæster skal ikke komme og ligge så mange penge, og så oveni i købet selv medbringe kondomer og håndklæde. Så selvfølgelig er både kondomer, håndklæder, glidecreme osv tilgængeligt. Jeg har intet problem med, at skulle bruge hans egne, så længe de ikke er med riller og dupper :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
NatasjaDelight skrev, for 20 minutter siden:

Det er faktisk ikke noget jeg har tænkt over. Jeg har dem, da jeg tænker det er en del af servicen. Mine gæster skal ikke komme og ligge så mange penge, og så oveni i købet selv medbringe kondomer og håndklæde. Så selvfølgelig er både kondomer, håndklæder, glidecreme osv tilgængeligt. Jeg har intet problem med, at skulle bruge hans egne, så længe de ikke er med riller og dupper :)

Bare for nysgerighedens skyld. Hvorfor ingen riller og dupper?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NatasjaDelight
Piraten skrev, for 1 minut siden:

Bare for nysgerighedens skyld. Hvorfor ingen riller og dupper?

vh. Piraten

Bryder mig simpelthen ikke om følelsen. Det føles som om, at der er dyr eller sådan noget, som kribler på mine skamlæber :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...