Hop til indhold

Hvor søger I, når I finder gode steder?

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger på AL, når jeg leder efter Thaimassage, men hvor er det ellers en god idé at søge?

Skrevet

Det er ret godt at søge her på EG.

På kortet som du finder via linket i min signatur, kan du finde navn og adresse på steder i dit geografiske område. Dernæst kan du søge her på EG på navn eller adresse. Så kan du læse hvad andre har oplevet, før du selv skal hen og opleve. 

Eller AL, men der er ikke mange der annoncerer der i forhold til hvor mange steder der er :) 

Skrevet

Ikke for at være lyseslukker eller lignende. Der findes flere (mange) tråde om dette emne. 

Søg lidt og find meget.

Personlig kigger jeg på klinikkernes egne hjemmesider. 

Men ellers god jagt    

Skrevet
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 minut siden:

Ikke for at være lyseslukker eller lignende. Der findes flere (mange) tråde om dette emne. 

Søg lidt og find meget.

Personlig kigger jeg på klinikkernes egne hjemmesider. 

Men ellers god jagt    

Der er ikke mange klinikker der har en hjemmeside. Desuden er der aldrig noget om det spændende på hjemmesiden :) Og det er vel det TS vil vide lidt om, inden han bruger penge på et besøg. 

På thaikortet er der link til de hjemmesider jeg har kunnet finde :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.