Bukkake 196 Skrevet 17. Maj, 2018 (edited) Hej vil gerne have en backup-mobil med taletidskort. Nogen der kan anbefale noget der funker? Redigeret 17. Maj, 2018 af Bukkake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 17. Maj, 2018 Kig på priser for SMS og tale - de er meget forskellige. Jeg har fra YouSee(TDC) ikke nødvendigvis det billigste, men det funker fint. -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sgade12 18 Skrevet 17. Maj, 2018 Jeg bruger selv lyca mobile - jeg købte et sæt i Bilka med startpakke med simkort og 50 kr. taletid. Det virker fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 17. Maj, 2018 Jeg bruger TDC (eller Yousef som det vist hedder nu) og det fungerer uden problemer. Havde Telia førhen og det var meget uregelmæssigt og jeg oplevede gang på gang at beskeder ikke nåede frem..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 17. Maj, 2018 Lebara, 10 timers tale og 60 GB for 99 kr om måneden Virker upåklageligt, vist nok på TDC's net. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 17. Maj, 2018 Bruger selv telmore og en extra skod telefon jeg fik til 5 kr i en eller anden konkurrence på nettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 17. Maj, 2018 Jeg er glad for Lebara taletid, købes på tanken, men man kan også tanke op med betalingskort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg