Belzebubb 23 Skrevet 16. Maj, 2018 Hun holder ikke aftaler. Ingen afbud.... Fanme træls at vente forgæves i Aalborg midtby. Det tager 2 sek at skrive en afbudsmail. https://annoncelight.dk/showad/249782 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 28 Skrevet 10. Juli, 2018 Nu lød det alligevel spændende, så jeg tog chancen. Og det er jeg glad for, kritikken holder ikke rigtigt. Hun kan absolut anbefales, og hun var der på minuttet. Super lækker godte, som man også kan snakke lidt med om løst og fast. Beskrivelsen fra annoncelight holder 100%, og selv med høje forventninger blev jeg absolut ikke skuffet. Hvad vi lavede og til hvilken pris vil jeg lade blive mellem os, men det var ikke dyrt Det gør jeg gerne igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian1 7 Skrevet 10. Juli, 2018 Jeg har nu skrevet til hende flere gange uden tilbage svar? Og ganske alm. Email for aftale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 28 Skrevet 11. Juli, 2018 Ja jeg fangede hende bare på email. Men som jeg forstår det er det er kun noget hun gør en gang imellem. Ikke ret tit. Og når hun gør annoncerer hun tidspunkterne på annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg