Hop til indhold

Tråd start

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg kan ik få lov at starte/udgive en tråd lige pt hverken i anmeldser eller efterlysning andre der oplever problemer??

Skrevet
  • Author

At jeg ik kan udgiv så kommer boxen med der ik er vedhæftet et link oh jeg skal trykke igen men der bliver boxen bare grå og der sker ingen ting den fryser der

Skrevet

Også jeg. Samme problem.

Skrevet

Jeps jeg kigger på det.

Skrevet

Det plugin der skabte problemerne er nu midlertidigt slået fra, så det kører normalt igen med visse friheder til jer :)

Skrevet

Så er plugin'et rettet og aktiveret igen. Det styrer at man husker at tilføje links til anmeldelser og at man ikke skriver et link i titlen.

Skrevet
Maya Kathrine skrev, for 4 timer siden:

Så er plugin'et rettet og aktiveret igen. Det styrer at man husker at tilføje links til anmeldelser og at man ikke skriver et link i titlen.

Har ovenstående med at forum er forsvundet fra forsiden ?? Se PrtScr nedenfor

/skærmbillede er slettet igen af hensyn til plads ;)

Redigeret af DK fyr 34
Sletning af skærmbillede

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Har ovenstående med at forum er forsvundet fra forsiden ?? Se PrtScr nedenfor

Skærmbillede 2018-05-17 kl. 15.43.07.png

Nej. Det er noget andet der er galt, som jeg pt. forsøger at fikse. Som du kan se går det ikke så godt :)

Skrevet
Maya Kathrine skrev, for 13 minutter siden:

Nej. Det er noget andet der er galt, som jeg pt. forsøger at fikse. Som du kan se går det ikke så godt :)

Ok tak for info :)

God "fornøjelse" <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.