Frisk-Aalbfyr 15 Skrevet 16. Maj, 2018 Hejsa. Nogle som har prøvet hende her ? https://annoncelight.dk/showad/249642 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Belzebubb 23 Skrevet 16. Maj, 2018 Ja for satan da... Cokehead. Superfransk i særklasse. Kan være svær at fastholde til aftaler... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk-Aalbfyr 15 Skrevet 16. Maj, 2018 Belzebubb skrev, for 44 minutter siden: Ja for satan da... Cokehead. Superfransk i særklasse. Kan være svær at fastholde til aftaler... Ok. Men er hun en pæn pige ? Og er hun fræk / ægte liderlig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskfyr 33 Skrevet 17. Maj, 2018 Sluger hun og hvad tager hun for en gang superfransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg igen og igen Skrevet 19. Maj, 2018 Frisk-Aalbfyr skrev, den 16/5/2018 at 20:06: Ok. Men er hun en pæn pige ? Og er hun fræk / ægte liderlig ? Tog du fat i hende? Hun svarer desværre ikke mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Opmæen Skrevet 19. Maj, 2018 Nu skal man passe lidt på hvad man sige og måske er det bare mig, jeg synes bare det ligner en syg pige der har eller har haft sine problemer, det ligner hun er en self cutter, der er ar over alt. jeg håber jeg tager fejl... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 21. Maj, 2018 Belzebubb skrev, den 16/5/2018 at 19:20: Ja for satan da... Cokehead. Superfransk i særklasse. Kan være svær at fastholde til aftaler... Hvor nemt havde du ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Belzebubb 23 Skrevet 22. Maj, 2018 Jeg ringede til hende også kørte jeg derhen... 5 min. fra mit job... Kunne ikke være lettere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg