Hop til indhold
thephd

Søgning på mindre end fire tegn giver ingen resultater

Recommended Posts

Hej,

Beklager hvis dette har været oppe at vende før, men kunne ikke umiddelbart finde noget.

Kan det passe at der er en begrænsning på, at en søgning minimum skal være fire tegn? Jeg opdagede det ved at prøve at lave en søgning på "sif", hvilket ikke gav mig nogen resultater, men burde eksempelvis have givet mig følgende:

Jeg kan godt forstå at man har en begrænsning, men umiddelbart virker fire tegn til at være lidt rigeligt, da jeg kan komme i tanke om mange navne på tre bogstaver - sågar to bogstaver ("Ea" fx.).

Kunne man overveje at sætte begrænsningen ved to eller tre tegn i stedet?

/thephd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Ja, det er korrekt, og vi har desværre endnu ikke fundet en løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke lave det så man kan sætte en * istedet for bogstav og så kommer alle resultaterne frem? Så * er lig med en ubekendt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 10 minutter siden:

Det kunne jo derfor være at en del (specielt blandt thaipiger) bruger navne på Max. 3 bogstaver.

Så kan de jo netop ikke findes, hvis der er mindre gode anmeldelser af dem.

Så når de får en god anmeldelse, så tager de et navn med flere bogstaver??? :mrgreen:

Tror det er fordi et kort navn er nemmere at skrive, end et langt. Især for en som er vant til thai alfabetet :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 13 minutter siden:

Det kunne jo derfor være at en del (specielt blandt thaipiger) bruger navne på Max. 3 bogstaver.

Så kan de jo netop ikke findes, hvis der er mindre gode anmeldelser af dem.

Jeg tror næppe det er noget der spiller ind, i forhold deres valg af navn. Det ville også være dumt, især da en stor del af vores trafik til anmeldelserne kommer via Google, som ingen problemer har med søgninger på navne med tre bogstaver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, Lige nu:

Der er en nem workaround som en skrev på et tidspunkt.

Gå på google og skriv

site:eroguide.dk sif

mvh nielst

Tjo, men stadig en omvej. Hvorfor ikke bare gøre de muligt at søge på 1 bogstav. Jeg gider ikke have mine søgninger logget af Gåkkel. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...