Hop til indhold

Søgning på mindre end fire tegn giver ingen resultater

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Beklager hvis dette har været oppe at vende før, men kunne ikke umiddelbart finde noget.

Kan det passe at der er en begrænsning på, at en søgning minimum skal være fire tegn? Jeg opdagede det ved at prøve at lave en søgning på "sif", hvilket ikke gav mig nogen resultater, men burde eksempelvis have givet mig følgende:

Jeg kan godt forstå at man har en begrænsning, men umiddelbart virker fire tegn til at være lidt rigeligt, da jeg kan komme i tanke om mange navne på tre bogstaver - sågar to bogstaver ("Ea" fx.).

Kunne man overveje at sætte begrænsningen ved to eller tre tegn i stedet?

/thephd

Skrevet

Ja, det er korrekt, og vi har desværre endnu ikke fundet en løsning.

Skrevet

Kan man ikke lave det så man kan sætte en * istedet for bogstav og så kommer alle resultaterne frem? Så * er lig med en ubekendt?

Skrevet

Det kunne jo derfor være at en del (specielt blandt thaipiger) bruger navne på Max. 3 bogstaver.

Så kan de jo netop ikke findes, hvis der er mindre gode anmeldelser af dem.

Skrevet
Krølle Bølle Jr. skrev, for 10 minutter siden:

Det kunne jo derfor være at en del (specielt blandt thaipiger) bruger navne på Max. 3 bogstaver.

Så når de får en god anmeldelse, så tager de et navn med flere bogstaver??? :mrgreen:

Tror det er fordi et kort navn er nemmere at skrive, end et langt. Især for en som er vant til thai alfabetet :rolleyes:

Skrevet
  • Administrator
Krølle Bølle Jr. skrev, for 13 minutter siden:

Jeg tror næppe det er noget der spiller ind, i forhold deres valg af navn. Det ville også være dumt, især da en stor del af vores trafik til anmeldelserne kommer via Google, som ingen problemer har med søgninger på navne med tre bogstaver. 

Skrevet

Der er en nem workaround som en skrev på et tidspunkt.

Gå på google og skriv

site:eroguide.dk sif

mvh nielst

Skrevet
nielst skrev, Lige nu:

Der er en nem workaround som en skrev på et tidspunkt.

Gå på google og skriv

site:eroguide.dk sif

mvh nielst

Tjo, men stadig en omvej. Hvorfor ikke bare gøre de muligt at søge på 1 bogstav. Jeg gider ikke have mine søgninger logget af Gåkkel. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.