Hop til indhold
murermester

Aarhus: Gerlachsgade

Recommended Posts

Et (for mig) relativt nyt sted som beboes af sydamerikanske piger/transer. Fremgangsmåden er den, at man får adressen pr. sms (fornuftigt, da de er fuldstændigt umulige at forstå i telefonen! :D ) og så skal man ringe når man er der. Man får så at vide, at det ikke er i nr. 11 men i nr. 10 - som skrevet andetsteds, tror jeg de lurer en af fra vinduet inden de lukker en ind.

Men altså, pigerne her ser heller ikke ud som på side6.dk. De er stadigt pæne, men langt fra så pæne som billederne. Prøvede for nyligt: http://massage.side6.dk/transchristina som slet ikke ser ud på billedet, men dog er meget nydelig med store nødder. Positivt, at hun faktisk yder en rigtigt god og glad service, omend hun havde lidt travlt. Hun ville gerne sutte og suttes (med kondom) og selvom sjoveren var lille, så blev den dog stiv og endte også med at komme - det gjorde jeg så også efter at ha taget hende hårdt bagi! :D 1000,- for en halv time som højst varede 15 min. Gentagelsesfare: 0%. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er nøjagtig samme fremgangsmåde som i Sejrøgade.

Må indrømme, jeg ikke bryder mig om stedet.

Jeg er godt klar over, jeg køber sex og ikke kærlighed, men når pigerne helt åbentlyst lyver og i det hele tale pisser på mig (ikke ondt ment om dem af jer, der er til urin!), så gider jeg altså ikke rigtigt.

Var faktisk på stedet for ca. 3 måneder siden på stedet. Dengang var det en russisk eller østeuropæisk pige, der var der.

Hun så knaldgodt ud, men ydelsen var: Tja, ja, bum bum bum.

Til gengæld var prisen helt i top :(

Tror måske det er de samme bagmænd. som står bag Sejrøgade. Det er meget det samme: Løgne, lyngennemstrømning af piger, høje priser, snuskede meget private steder, med "E og Y. Ali" eller lignende på døren - måske ligefrem et udkradset navn - og frem for alt: Fornærmende dårlig service.

Besøger ALDRIG Gerlachsgade (eller Sejrøgade) igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er jo ikke nogen sandhedsdiscipel.

Jeg beretter bare, hvad jeg selv oplever. Og det skal da for guds skyld ikke tage glæden fra dem, der har haft gode oplevelser, der hvor jeg har oplevet sur røv.

Synes nu stadig, det er godt at erfaringsudveksle.

Vi er naturligvis alle forskellige, når det kommer til smag og ønsker.

Men der er stadig, efter min mening, generelle tendenser ved de forskellige steder, der afgør, om de er et besøg værd eller ej.

Og det uanset om man er til straight vanille, kinky stuff, europæere, asiater, afrikanere eller hvad ved jeg.

For mig er det afgørende gå hjem med en følelse af at have fået god behandling, og ikke bare være en pengemalkeko - selvom jeg jo godt ved, det er det, jeg er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Sascha og Michelle ( http://massage.side6.dk/saschaogmichelle ) som er dem der huserer på Gerlachsgade nu, og surprise: det er ikke de to på billederne. Det er vel ofte mere undtagelsen end reglen, at det er de afbildede piger man møder, men det betyder så også, at man er forberedt på at blive skuffet. Jeg havde dog alligevel taget 1800,- med, som var den annoncerede pris for begge piger, men jeg valgte dog alligevel at nøjes med Michelle (tror jeg det var...). De er begge spanske (sydamerikanske?) som vist er kotume på stedet. De er begge ca. 30, lidt småkvabsede og gennemsnitlige - ikke noget at blive opstemt over (men jeg var det jo så i forvejen! :D ). Dansk + fransk = 800,- Hun var såmænd meget sød og meget glad for det franske hun fik af mig. Vil jeg anbefale dem? nææh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

eksistere de stadig inde på gerlachsgade, kunne godt tænke mig at komme derind og prøve dem derinde, har fået gode anmeldelser, men deres nummer eller kontaktoplysninger er ikke til at få fat i, er der nogen som ved noget? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...