Hop til indhold

Der er fundet GULD - Erika i Søborg

Featured Replies

Skrevet

Nøj...... hun er dejlig, ung og sprød. Havde fået et tip af skønne Patricia. Det er begge to fra spanien.

Det kønne ansigt og den spændstige krop, vidner om hun er midt i 20'erne. Meget dejlige b/c skålsbryster au naturel - faste og ungpige lækre.

Jeg skulle lige kysse mig ind på hende, og det gik rigtig godt. Meget venlig, fint engelsk talende og overraskende god til kundepleje for hendes unge alder.

Meget hurtigt kom der de skønneste tunge kys, og det blev der på ingen måde sparet på under seancen.
Nogle piger gir tungekys i starten og tror så de kan blowe og kneppe sig ud af det for resten - men hende her, wow, massere af kys og GFE hele vejen igennem.
Meget fint økoblow og hvis man lige holder hende lidt i hænderne, får man en masse uden hånd og også variation fint indfundet.

Jeg MÅTTE kneppe hende, fik hende til at ride mig, og her holdte jeg stolt rejsningen hele vejen med kondom på, som ikke er vanligt for mig, og det til trods for de røde blod kondomer - jeg var ligeglad.
Dejlige kys mens hun red, og hun var bare hele tiden fokuseret på, jeg fik en god halv time.

Sprøjtede dejligt i hendes mund, Ahhh..... hun tog godt i mod, men slugte ikke. Det havde jeg heller ikke gjort ;-)

Hun tilbød lidt massage efter, selvom vi havde brugt langt det meste af tiden, så fik lige 10 effektive massage minutter, det er hun rigtig god til. Følte på intet tidspunkt hun ville gøre mig færdig

Fint sted, dejligt bad og rimelig anonymt paracelhuskvarter i Søborg.

Jeg kommer meget gerne igen, og hun er her 2 uge mere.

P.S Fik lidt anal stimulering mens hun jerkede og blowede mig - det var godt frækt. Hun får et klistermærke for det tricks.Hvad skal der være på klistermærket?

Redigeret af Eron

• 1 month later...
Skrevet

Jeg er også interesseret om det er hende Gerrard linker til? For hun ser sgu fræk ud!

Redigeret af PEQS

Skrevet

Nej det er det ikke 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.