Vicksblaa 11 Skrevet 15. Maj, 2018 Hej Gents Er lidt nysgerrig på den her. Pigen tilbyder blow til 300 kr. Er der noget den kan sige noget? https://annoncelight.dk/showad/250084 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friskfyr41 64 Skrevet 15. Maj, 2018 Det virke ikke som noget jeg ville våge mig ud i, det ligner også tre forskellige piger på billederne. Det virker skummelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 835 Skrevet 16. Maj, 2018 Men hun er nu reel nok .. Jeg har været der og det gik supergodt : Hurtig kontakt over mail og mødet i den private lejlighed blev aftalt . Både pigen og hendes ven var meget sympatiske og han vemtede udenfor , imens jeg fik et rigtig godt blow .. Fuld tilfredshed herfra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lassie11 3 Skrevet 19. Maj, 2018 Spændende..... Er hun lækker, indlevende, øjenkontakt og kan hun lide det hun gør eller er det meget rutinepræget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
747 55 Skrevet 21. Maj, 2018 Så har jeg også besøgt hende og det var en susses må man sige. Vi havde aftalt et blowjob og det kan da nok være det var godt hun kan sit kram. Stedet er rimeligt nemt at finde efter den beskrivelse hun sendte med, men der ikke strøet om med gadeskiltet. Men en søgning på Krak-kort fandt jeg stedet. Pigen er sød og venlig og det er hende på billederne bare med forskellige hårfarver, hun skal besøges igen hvis hun fortsætter ;-) mvh 747 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sofie Studine Skrevet 22. Maj, 2018 Er skam reel nok! Og det er altså mig på billederne Kan dog godt forstå du reagerer på den lave pris 300kr, hvilket var et introduktionstilbud (er næsten lige startet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 22. Maj, 2018 Har lige skrevet en email for hun virker absolut spændende og fristende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg