Hop til indhold

Studine i Aalborg tilbyder blowjobs til mænd på 40+

Featured Replies

Skrevet

Det virke ikke som noget jeg ville våge mig ud i, det ligner også tre forskellige piger på billederne. Det virker skummelt :ph34r:

Skrevet

Men hun er nu reel nok ..

Jeg har været der og det gik supergodt : Hurtig kontakt over mail og mødet i den private lejlighed blev aftalt . Både pigen og hendes ven var meget sympatiske og han vemtede udenfor , imens jeg fik et rigtig godt blow ..

Fuld tilfredshed herfra :smile:

Skrevet

Spændende.....

Er hun lækker, indlevende, øjenkontakt og kan hun lide det hun gør eller er det meget rutinepræget?

Skrevet

Så har jeg også besøgt hende og det var en susses må man sige. Vi havde aftalt et blowjob og det kan da nok være det var godt hun kan sit kram. Stedet er rimeligt nemt at finde efter den beskrivelse hun sendte med, men der ikke strøet om med gadeskiltet. Men en søgning på Krak-kort fandt jeg stedet. Pigen er sød og venlig og det er hende på billederne bare med forskellige hårfarver,

hun skal besøges igen hvis hun fortsætter ;-) mvh 747

Skrevet

Er skam reel nok! Og det er altså mig på billederne :wub:

Kan dog godt forstå du reagerer på den lave pris 300kr, hvilket var et introduktionstilbud (er næsten lige startet) :rolleyes:

Skrevet

Har lige skrevet en email for hun virker absolut spændende og fristende ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.