Hop til indhold
DenAlmindelige

Hvis i skulle vælge en FKK klub nær Danmark lige pt?

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, den 25/6/2018 at 01:02:

Det har jeg måttet gøre de sidste 3 - 4 gange, jeg har været på P-club - men det er ved at være et stykke tid siden, jeg har været der sidst - så måske har de ændret denne tåbelige politik - og ihvertfald cloogs har jeg selv haft med, da jeg ikke gider at gå i sandaler - evt. har jeg også haft min egen badekåbe med - det kan også godt være panten var få at få nøglerne til garderoben = nøgler mod nøgler  ;-)

Cloogs og en badekåbe? Så mangler vi vidst bare en trailer i Nevada og en shotgun. Så er det billede perfekt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

Cloogs og en badekåbe? Så mangler vi vidst bare en trailer i Nevada og en shotgun. Så er det billede perfekt :) 

Det er standardbeklædningen i de fleste rigtige FKK-saunaklubber - desværre tillader de også alm. beklædning i baren på P-club, selvom det oftest er de typer, der ikke klæder om, som skaber de fleste problemer: drikker sig fulde, opfører sig ubehøvlet overfor pigerne, forsøger at løbe fra regningen mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Det er standardbeklædningen i de fleste rigtige FKK-saunaklubber - desværre tillader de også alm. beklædning i baren på P-club, selvom det oftest er de typer, der ikke klæder om, som skaber de fleste problemer: drikker sig fulde, opfører sig ubehøvlet overfor pigerne, forsøger at løbe fra regningen mm.

Men det er så kun den specifikke klub der tillader det, ik? Altså almindelig påklædning indenfor. 

Ps! Nu var tidligere indlæg kun ment som en ussel vittighed på din bekostning :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er 100 % sikker på det er pant for nøglen du skal ligge.. Ikke for kortet. 

Det har længe været normal politik da de mistede alt for mange nøgler til skabe og jævnligt måtte brække dem op... Så forstår sgu godt man skal lægge pant. Nogle ligger 50 euro, kørekort eller bilnøgle. Helt almindelig nøglepant. 

Men pant alene for klippekort har jeg godt nok aldrig hørt om, eller for den sags skyld oplevet.. 

Og husk, det er ikke et krav på p-club at skulle have badekåbe osv.. Hvilket jeg hader at skulle tvinges i... Så det med pant kan man helt selv vælge til eller fra... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flens skrev, den 30/6/2018 at 13:48:

Og husk, det er ikke et krav på p-club at skulle have badekåbe osv.. Hvilket jeg hader at skulle tvinges i... Så det med pant kan man helt selv vælge til eller fra... 

Du kan på P-club vælge at få "eine Vorstellung" - og så straks - eller efter et hurtigt bad, vælge at gå ovenpå med den udvalgte.

At tillade folk uden "uniform" at opholde sig i barområdet, synes jeg underminerer hele FKK-konceptet og det er hverken til pigernes eller kundernes fordel, da det ofte medfører at pigerne så også er mere påklædte - og nogle kunder (som oftest dem som trænger mest) undlader at vaske sig, inden de er intimt sammen med en pige - og det kan så smitte af på den næste kunde - da pigerne sjældent vasker sig 100% mellem hver enkelt kunde - medmindre de lider af en eller anden form for ADHD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flens skrev, den 11. juni 2018 at 08:15:

Vil også lige nævne at P Club efter en laaaang periode med et elendigt udvalg af piger nu efterhånden er ved at være rigtigt godt med igen. Der er kommet mange nye piger til de sidste par måneder. Især fredag og lørdag er der et stort og godt udvalg og der burde være noget for enhver smag.. ;)

Stedet lyder umiddelbart interessant, jeg har dog aldrig været der. Synes at det er lidt underligt at man på deres hjemmeside slet kan se udvalget af piger der er tilstede i huset. Findes der evt. andre tyske hjemmesider hvor man kan se hvilke piger der er på vagt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonas B skrev, den 30/7/2018 at 18:34:

Stedet lyder umiddelbart interessant, jeg har dog aldrig været der.

Det er en fejl ;-)

Jonas B skrev, den 30/7/2018 at 18:34:

Synes at det er lidt underligt at man på deres hjemmeside slet kan se udvalget af piger der er tilstede i huset. Findes der evt. andre tyske hjemmesider hvor man kan se hvilke piger der er på vagt ? 

Det er pga. lovgivningen ikke altid muligt for klubberne at præsentere pigerne på deres egen hjemmeside - men søg på bynavn + sex, massage, huren, girls, saunaclub, bordel, freudenhaus, mv. - så vil du sikkert støde på nogle hjemmesider med billeder af aktive piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...