Hop til indhold
Guest Skurken

Massage + sex

Recommended Posts

Guest Skurken

Nu ved jeg ikke om det findes, men jeg spørger alligevel. 

Jeg er ret kræsen med piger, så hvordan de ser ud og agerer, betyder alt for mig. Jeg besøger ret sjældent GP, men når jeg gør, så er det for det ukomplicerede i det.

Mon der findes en pige, som er max de 30 + moms. Feminin og gerne udannet massør (olie helkropsmassage) og som samtidig tilbyder sex i samme forbindelse?

I Slagelseområdet findes en massør, som tilbyder massage med svensk... hun beskriver sig dog som en voksen kvinde. Jeg er vildt bange for, at det er en ældre kvinde på 60, hvilket vil være mega turn off.

https://annoncelight.dk/search/slagelse

Det skal være på Sjælland.

Nogen forslag eller erfaringer?

- Skurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det ikke er en betingelse at det skal være en dansk pige, så er der flere thaipiger og Sydamerikanske piger, som kan levere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
mignuigen skrev, for 1 time siden:

Hvis det ikke er en betingelse at det skal være en dansk pige, så er der flere thaipiger og Sydamerikanske piger, som kan levere.

Det skal helst gerne være en dansk pige, eller en hvid pige (ikke racistisk ment, men blot præference).

Del dette indlæg


Link til indlæg
@donis skrev, for 16 minutter siden:

Hmm, er det ikke sådan en slags... efterlysning? 

Nej det er da en udførlig anmeldelse af et besøg hos en konkret pige :lol::lol::lol::lol::lol: anbragt i det rette forum :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Mvh

Saxo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Er denne tråd ikke ved at gå op i hat og briller??

HVEM i Slagelse er det egentlig at TS søger opplysning på (et generelt søgebillede på Slagelse er jo noget med spredehagl)?

Når det er sagt er der i alt fald også nogle svar i denne tråd der er noget ude i hampen.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
@donis skrev, 1 time siden:

Hmm, er det ikke sådan en slags... efterlysning? 

Så vidt jeg kan se, af beskrivelsen på det sted, hvor jeg har skrevet mit indlæg, så står der "Efterlysninger på Sjælland og København" - er dette ikke en slags efterlysning?

Jeg beklager linket... hendes annonce, som jeg henviste til, bliver åbenbart fjernet og genskabt hver dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skurken skrev, 1 time siden:

Så vidt jeg kan se, af beskrivelsen på det sted, hvor jeg har skrevet mit indlæg, så står der "Efterlysninger på Sjælland og København" - er dette ikke en slags efterlysning?

Jeg beklager linket... hendes annonce, som jeg henviste til, bliver åbenbart fjernet og genskabt hver dag.

Jamen din tråd lå nu under anmeldelser, indtil den blev flyttet. Derfor havde @donis  ret i sin kommentar :lol:

Mvh

Saxo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...