Hop til indhold
Skumslukkeren

Sønderborg / Aabenraa området

Recommended Posts

Hej brødre

Skal akut til det Sønderjyske og har brug for lidt gode fif til at slå tiden ihjel i morgen aften. Nogen der har friske, gode og diskrete erfaringer fra området? Kører gerne lidt efter det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skumslukkeren skrev, for 28 minutter siden:

Hej brødre

Skal akut til det Sønderjyske og har brug for lidt gode fif til at slå tiden ihjel i morgen aften. Nogen der har friske, gode og diskrete erfaringer fra området? Kører gerne lidt efter det. 

Tag passet med og udvid dit søgeområde til den anden side grænsen - så er du mere dækket ind ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skumslukkeren skrev, for 3 timer siden:

God ide - nogle anbefalinger?

Brug søgefunktionen - og søg på Flensburg/Flensborg

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Brug søgefunktionen - og søg på Flensburg/Flensborg

Tak - kender funktionen, men ikke vildt mange nye beretninger, derfor spurgte jeg om du kunne anbefale nogen. Fordi jeg håbede du havde en frisk oplevelse i bagagen. Tak for indspark...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Jernsvinet siger, der er masser i Flensborg, selv om denne uges udvalg synes lidt småt. Ved Kruså ligger der endvidere et par bordeller, har aldrig besøgt dem, men et medlem havde for ikke længe siden en positiv oplevelse med en thai milf. 

Fra Åbenrå er der ca. en times kørsel til Kiel og her er der et meget stort udvalg til meget rimelige priser. Tag 200 euro med, og du kan slå dig løs en hel aften. 100 euro kan også gøre det, hvis du kun skal have 2-3 kvinder. Normalprisen er 30 euro for en standard tur på Laufhaus i Kiel. Kan godt anbefale et par piger der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, for 1 minut siden:

selv om denne uges udvalg synes lidt småt.

Ja, jeg ved heller ikke lige hvad der sker - måske pga. varmen ;-)

Men ellers tager jeg nu til Hamburg et par dage. Kiel og Laufhäusern er ikke lige min kop the - nyder derimod at kunne sidde og slappe af mens pigerne vimser omkring og gør sig til, man kan konversere dem og se dem rigtigt an og have en fantasy om de forskellige piger, inden man udvælger "hende der" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...