Hop til indhold
KF

Kamilla - Privat og diskret, Frederiksberg

Recommended Posts

I en anden tråd her på Eroguide, har jeg vundet en vægttabskonkurrence - og en del af aftalen, er at der skal kvitteres med en anmeldelse af et besøg hos en af de skønne glædespiger. Den følger hermed.

Over de seneste år, har jeg flere gange besøgt "Kamilla":

https://annoncelight.dk/showad/199131

Både i Århus, Brønshøj, Esbjerg, og senest på Frederiksberg.

Min primære grund til at besøge Kamilla, er at udleve min fisting fetish - og belært af tidligere tiders mislykkede glædespigebesøg, ved jeg at hovedparten af de forholdsvis få piger, som annoncerer med vaginal fisting, ikke kan tage imod en velvoksen herrehånd, når det kommer til stykket. Men dét kan Kamilla - og samtidig er hun af et venligt og imødekommende gemyt - deraf de gentagne besøg :P

Vi skal lidt tilbage i tiden - april sidste år, hvor jeg skulle en tur til hovedstaden i arbejdsøjemed. Der var lidt tid i overskud, så en times tid før, sendte jeg en sms til Kamilla, og hørte om der var mulighed for et hurtigt besøg før åbningstid, med kort varsel. Det blev bekræftet, og jeg fik en adresse på Frederiksberg - en lejlighed i en boligblok, nær universitetet.

Jeg ringede på, og Kamilla tog som vanligt imod, iført sexet lingerie - uden trusser.. Der blev afregnet for en halv time, og jeg blev budt på et bad, men denne dag havde jeg andre planer - delvist pga. at jeg skulle forholdsvis hurtigt videre med arbejdet. Jeg takkede nej til badet, og vi gik i legerummet, hvor jeg afslørede overfor skønheden, at jeg havde tænkt at gå direkte til sagens kerne - fistingen. Uden indledende øvelser. Dette blev accepteret med en smil, og vi lagde os til rette. Indledende kys og kram, kærtegn af hendes bløde ægte bryster, blev der dog tid til, og Kamilla afslørede at hun siden sidste besøg, havde anlagt en dejlig blød dusk, hvilket jeg rosende bifaldte..

Min forkærlighed for fisting handler om, at jeg tænder på at fylde en pige ud - helt ud. Og det er mit klare indtryk, hvilket Kamilla også bekræfter, at også hun, tænder på at blive fyldt helt ud.

Glidecremen kom frem, og så igang - først et par fingre blidt, så tre, så fire, og til sidst tomlen ind i håndfladen, og lidt pres på - lidt efter lidt gav hun sig, efterhånden som muskulaturen slappede af - og til sidst kom vi over punktet, og hånden gled i til håndleddet. Her holdt jeg den lidt i ro, så hun lige kunne vænne sig til fornemmelsen. Og så, stille og roligt ud og ind, mens Kamilla kom med svage velbehagslyde.. jeg nød fornemmelsen i fulde drag, og tiden fløj afsted, og inden jeg fik set mig om, var den halve time gået, så jeg trak hånden ud, kyssede Kamilla, og sagde tak.

Ved tidligere besøg, er vi altid sluttet af med et dejligt blødt og dybt blowjob, men ikke denne gang - her var det lige på og direkte; 'wam bam, thank you maam'.. jeg kom forbi og fistede, og gik igen uden at have haft tøjet af.. Jeg synes dét gav et ekstra pift på frækhedsskalaen..

Kamilla skrev efterfølgende at hun havde følt, hun skyldte noget, nu når der ikke engang havde været blowjob på tapetet - magen til serviceminded glædespige skal man lede længe efter!

Hvis du er til fisting, har Kamilla min varmeste anbefaling.

God fornøjelse.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Københavner skrev, for 11 minutter siden:

Bare lige,så du ved det, men Kamilla vil gerne frabede sig anmeldelser.

Og det er vigtigt vi passer på de dejlige Danske pige :-)

Det er jeg helt med på. Nu bestemmer pigerne jo i udgangspunkt ikke helt selv, om der skrives anmeldelser af oplevelser hos dem - hvis de gjorde, var der nok ikke mange negative anmeldelser/advarsler her på Eroguide. Men lige i dette tilfælde -  spurgte jeg i forvejen, om hun ville have noget imod, hvis den anmeldelse jeg var forpligtet til at levere jvfr. vægttabskonkurrencen, kom til at omhandle et besøg hos hende. Hun bekræftede at det var i orden - vel at mærke uden at få oplyst om det ville blive en positiv eller negativ anmeldelse ;-)

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...