torbenb 339 Skrevet 15. Maj, 2018 Besøgte hende her : Tidsbestilling per tlf. og adressen per SMS. En ren og pæn lejlighed. Hun taler ikke et ord dansk og kun meget lidt engelsk. Godt man har husket lidt skoletysk, det gik. Vi blev dog nemt enige om hvad der skulle ske :-). Vi aftalte 1000 kr for en halt time med øko fransk. Hun er meget indfølende og aldrig mekanisk. Lever med og ser ud til at nyde det. En polsk kvinde omkring de 40 år. Billeder er ægte. Hun har virkelig så flotte store bryster ! Flot krop, en anelse buttet, og heldigvis ingen tattoos. I sengen er hun vildt og med masser af energi. Nærmest udsultet. Tænkte flerre gange at jeg skulle lige slappe af for ikke at være for hurtig med det hele. En halv time går dog hurtig, næste gang bestiller jeg længere tid. En meget behagelig person som jeg gerne vil besøge igen. Håber hun bliver lidt i Aarhus. Hun siger at turen efter Aarhus går til Kolding. Bedømmelse : Stedet : 7/10 diskret, mindre trafikeret vej Pigen : 8/10 flot og den pige på billederne Oplevelsen : 9/10 Svært at gøre bedre Torben 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 24. Maj, 2018 Takker skal besøges i odense i juni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 24. Maj, 2018 Hallo-hallo skrev, for 3 minutter siden: Takker skal besøges i odense i juni Sluger hun Torben ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg