Horny 27 Skrevet 15. Maj, 2018 Alice er et besøg værd. https://annoncelight.dk/showad/248116 Det er pigen på billederne. Slank og langbenet. Faste silikonebryster. Lækker krop. Hun har ingen begrænsninger. Kys, lækkert blow, finger I fissen. Anal var dog ift. Størrelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 16. Maj, 2018 lækkert ... Hvordan er stedet? Er det en lejlighed eller et stort sted med flere piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knight4fun 6 Skrevet 18. Maj, 2018 Fantastisk pige har lige besøgt hende, hun knepper virklig godt meget indlevende :-) fin lejlighed, super bad osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildmed6 3 Skrevet 12. Juni, 2018 (edited) Har besøgt hende et par gange. Hun er fantastisk!! Flot slank pige som kysser dejlige dybe tungekys. Hun er rigt sød. Jeg blev tilbudt en bøjle til tøjet, og hjalp mig med at blive klædt på igen. Sågar hjalp hun med at få mine sko på igen. Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg besøger hende. Hun skal have et 10 tal herfra. PS. Har besøgt hende i Odense og Vejle. Redigeret 12. Juni, 2018 af vildmed6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J.A 4 Skrevet 8. August, 2018 Alice er tilbage i ålborg og jeg bestilt tid hos hende idag. Med så mange tilfredse anmeldelser kan det da kun blive godt. Har bestilt en time med anal. Jeg skriver selvfølgelig en anmeldelse.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg