Hop til indhold
Big3lover

Ny LIDERLIG MODEM STORBARMET MULAT I FREDERICIA

Recommended Posts

Her er i hvertfald tale om den ægte vare......https://annoncelight.dk/showad/250091. Billederne hvor hun er i sort undertøj, er 100% af hende selv og uforskønnet. De to andre billeder måske lidt yngre. Jeg syns personligt at hun ser bedre ud i virkeligheden....hun er skruet ret godt sammen i en fræk timeglasfigur. Ret store tunge bryster (kan slet ikke ses på billederne desværre) og en lækker bred fyldig røv :P. Hun er stille og rolig og rigtig sød. Men ta' ikke fejl....for hun er også ret liderlig når først man kommer igang. Bestilte en gang dansk i 15 min til 500, men stak hende 600....havde en god mavefornemmelse da jeg så hende. 

Af med tøjet.....men så bad hun mig sgu lægge mig på maven, og sagde "massage". Hmmm.... tænkte om hun måske havde misforstået vores aftale. Jeg var nok noget anspændt lige dér, så hun sagde "Relax", og begyndte så hvad jeg vil kalde temmelig overfladisk massage af ryg, arme og ben. Hoved og nakke fik også en lille tur. Men det var faktisk meget rart, og egentligt en behagelig måde at starte et frækt knald på. Efter nogle minutter bad hun mig vende rundt....kom straks lidt olie på lillemand og gav ham fuldt fokus. Først en dejlig pirring med blid hånd, derefter kom de store bryster i arbejde, og hold kæft hvor den pludselig strittede. Efter lidt kæleri og fræk pirringsspansk, på med gummi og jeg fik en ridetur så jeg til sidst måtte bide mig i læben. Hende om på alle fire og jeg sprang på hende. Hun lagde sig fladt ned i sengen mens jeg bankede løs så det klaskede højlydt. Kort efter eksploderede jeg voldsomt i hende. Ikke noget med fake-lyde og lukkede øjne, men ægte stønnen og dejlig øjenkontakt. Hun virker oprigtig som en ægte liderlig milf, som elsker det hun laver.

Jeg vil absolut anbefale denne mulat-kvinde til folk som kan li' former og god sex :). Eneste lille minus er, at hun ikke er specielt god til engelsk - dog bedre når man skriver med hende. Men hun er ganske reel, så jeg ser det ikke som et problem.

Gentagelsesfare er 100% for mit vedkommende. Pænt og rent diskret sted og diskret gratis parkeringsplads næsten lige overfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er godt nok en lidenskabelig kvinde....Besøgte hende igen...Denne gang blev jeg bedt om at masserer hende først. Lækkert at smørre hendes store røv og bryster ind i olie, for bagefter at blive gennemkneppet :P. Denne gang med dejlige våde kys....gik lige i pikken, som eksploderede alt for hurtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...