Hop til indhold

Recommended Posts

Har netop haft fornøjelsen af at besøge Miki, som holder til hos Ten.

Jeg havde egentlig bestilt tid hos Ten, men da jeg ankom spurgte Ten om det var OK hvis jeg blev betjent af hendes nye pige der lige var kommet fra Thailand for 3 dage siden.

Nu havde jeg jo sat 'næsen' op efter Ten, men Miki så da sød ud så jeg tænkte det ikke kunne gå helt galt.

Der var heller ikke noget problem med at aftale 'lidt af hvert', med en time til et kilo - massagen var nok mere som en kærestemassage, dejligt men ikke noget der rykkede.

Derefter en skøn B2B, men da vi kom til blow, var det kun med regnfrakke - og der var ikke noget gensidigt (nyder ellers at ligge med næsen i røven af Ten mens man slikker løs). Vedr. det videre forløb var der ikke noget at udsætte på. En behagelig afslutning var så at hun gik med i bad og insisterede på at sæbe mig ind og efterfølgende skylle af (noget jeg ellers kun kender fra AM).

Det var egentlig en dejlig oplevelse (hun er en sød og smilende pige der gerne vil snakke), men man må håbe hun lærer lidt af Ten efterhånden (hvis hun bliver der).

https://annoncelight.dk/showad/249438

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
Gammelnisse skrev, den 15/5/2018 at 10:37:

Har netop haft fornøjelsen af at besøge Miki, som holder til hos Ten.

Jeg havde egentlig bestilt tid hos Ten, men da jeg ankom spurgte Ten om det var OK hvis jeg blev betjent af hendes nye pige der lige var kommet fra Thailand for 3 dage siden.

Nu havde jeg jo sat 'næsen' op efter Ten, men Miki så da sød ud så jeg tænkte det ikke kunne gå helt galt.

Der var heller ikke noget problem med at aftale 'lidt af hvert', med en time til et kilo - massagen var nok mere som en kærestemassage, dejligt men ikke noget der rykkede.

Derefter en skøn B2B, men da vi kom til blow, var det kun med regnfrakke - og der var ikke noget gensidigt (nyder ellers at ligge med næsen i røven af Ten mens man slikker løs). Vedr. det videre forløb var der ikke noget at udsætte på. En behagelig afslutning var så at hun gik med i bad og insisterede på at sæbe mig ind og efterfølgende skylle af (noget jeg ellers kun kender fra AM).

Det var egentlig en dejlig oplevelse (hun er en sød og smilende pige der gerne vil snakke), men man må håbe hun lærer lidt af Ten efterhånden (hvis hun bliver der).

https://annoncelight.dk/showad/249438

Er det Miki der har været i Kolding også

Lækker pige der er halv Japaner og halv thai?

Hvis hun bliver lært op af Ten, kan det kun blive godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, for 16 timer siden:

Er det Miki der har været i Kolding også

Lækker pige der er halv Japaner og halv thai?

Hvis hun bliver lært op af Ten, kan det kun blive godt

Nej, det er mig der har stavet det forkert - nu har hun fået sin egen annonce "Micky"

https://annoncelight.dk/showad/244468

Iflg. både hende selv og TEN, er det første gang hun er i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er kan jeg være sikker på at det er Ten - som masserer mig.

Mine erfaringer har vist at de snild kan bytte navne, såfremt du ikke kender pigerne. 
Det er også ok, men nu vil jeg altså gerne mærke den originale TEN.
Sidst jeg havde aftale - blev den desværre aflyst af TEN, da hun åbenbart havde fået gode aftaler i Århus.......

Har Ten nogle tatoo's, så jeg ved det er hende......
På et af hendes billeder er der 3 taatoo's på den øverste halvdel af ryggen...........
ER DET TEN ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 2 timer siden:

Hvordan er kan jeg være sikker på at det er Ten - som masserer mig.

Mine erfaringer har vist at de snild kan bytte navne, såfremt du ikke kender pigerne. 
Det er også ok, men nu vil jeg altså gerne mærke den originale TEN.
Sidst jeg havde aftale - blev den desværre aflyst af TEN, da hun åbenbart havde fået gode aftaler i Århus.......

Har Ten nogle tatoo's, så jeg ved det er hende......
På et af hendes billeder er der 3 taatoo's på den øverste halvdel af ryggen...........
ER DET TEN ??

Ja, det er TEN, Micky har kun et "gevir" lige over bagdelen.

For en sikkerheds skyld: Når du bestiller, så præciser at det kun er TEN du vil have massage af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian jensen skrev, den 31/5/2018 at 23:17:

Jeg var forbi og spørge efter en tur med Miki, men det var kun Ten der var i butikken så jeg gik igen. 

Hvis det var den rigtige Ten, skulle du ikke være gået igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...