Hop til indhold
Alex85

Alice Frederiksberg Anal

Recommended Posts

Skulle vilja börja med att jag i normala fall inte skriver recensioner. Gör dock ett undantag i det här fallet på grund av att jag har svårt att hålla tyst om de.
Den här tjejen har gett mig dem bästa upplevelser hittills. Och inte bara en gång.

Har besökt henne ett antal gånger och varje gång har varit unik på sitt sätt...

Professionell diskret och välldig personlig service. Varm och välkomnade smile ögon som förför och hy man blir galen av! Hennes kropp är otrolig i ögat. Kvinnliga former som bara den! Och som plus till allt det så vet hon precis hur hon ska få en på humör hur trött jag än har varit. Har bokat längre och längre besök för varje gång ibland med bara två till tre dagars mellanrum. Får inte nog av hene helt enkelt.

Kommer bli betydligt fler gånger i alla fall för min del!

Real Alice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Erfarne brugere har ofte en ganske anden oplevelse med hende end helt nye brugere. Husk derfor også at læse tidligere anmeldelser og kommentarer fra andre ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Absolut en god ide ;) 

Jeg mødte Alice for 1½ år siden, og havde en rigtig god oplevelse, mener jeg havde bestilt 2 timer uden anal, og var glad da jeg gik derfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...