Alex85 2 Skrevet 14. Maj, 2018 Skulle vilja börja med att jag i normala fall inte skriver recensioner. Gör dock ett undantag i det här fallet på grund av att jag har svårt att hålla tyst om de. Den här tjejen har gett mig dem bästa upplevelser hittills. Och inte bara en gång. Har besökt henne ett antal gånger och varje gång har varit unik på sitt sätt... Professionell diskret och välldig personlig service. Varm och välkomnade smile ögon som förför och hy man blir galen av! Hennes kropp är otrolig i ögat. Kvinnliga former som bara den! Och som plus till allt det så vet hon precis hur hon ska få en på humör hur trött jag än har varit. Har bokat längre och längre besök för varje gång ibland med bara två till tre dagars mellanrum. Får inte nog av hene helt enkelt. Kommer bli betydligt fler gånger i alla fall för min del! Real Alice 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 638 Skrevet 15. Maj, 2018 Erfarne brugere har ofte en ganske anden oplevelse med hende end helt nye brugere. Husk derfor også at læse tidligere anmeldelser og kommentarer fra andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 15. Maj, 2018 Absolut en god ide Jeg mødte Alice for 1½ år siden, og havde en rigtig god oplevelse, mener jeg havde bestilt 2 timer uden anal, og var glad da jeg gik derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg