Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/244886Jeg føler simpelthen at jeg er nødt til at skrive lidt om hvordan mit besøg på Valhalla idag var, og det gør jeg især fordi kvinden der var at finde derude gjorde sit arbejde så skide godt, hun leverede en enorm god service og var rigtig rar at tale med og utrolig fræk i hendes væremåde, hun forstod virkeig at sætte en i stemning :), hun havde nogle utrolig frække suttelæber og en dejlig mis :). Valgte at få fransk med dansk til 800 kr :) og havde jeg ikke haft fat i banditten tidligere på dagen havde det været de ubetinget bedste 800kr jeg har brugt hos en GP, hun suttede frækt imens hun kiggede mig i øjnene (elsker det) :), efter det ville hun ridde den, og bare den måde hun satte sig på da den skulle føres ind var utrolig frækt, virkelig en kvinde der ved hvad en mand vil have :), pludselig sagde hun, du ska ta mig i Doggy, og “ja hellere end gerne” svarede jeg, man kunne virkeig mærke at hun levede sig ind i akten og var med hele vejen :) ingen maskinsex der. Og til sidst hev hun kondomet af og begyndte at spille den af op af hendes bryster, indtil jeg kom udover hendes bryster. Alt i alt en fantastisk god oplevelse

pigen: 9/10

stedet: 8/10

prisen: 8/10 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...