Hop til indhold
Guest Sting222

nysgerigstudine

Recommended Posts

Sugardaters er gratis at melde sig til - det er først når du vil bruge mail samt se mere end de 3 gratis billeder, det koster. Til gengæld er det en fast pris pr. måned/kvartal/år ligegyldigt om du skriver en eller 1000 beskeder om dagen - ikke som de fakesider der har været omtalt.

Jeg har endnu ikke set en profil på SD som jeg ville kunne sige er fake - men seriøsiteten blandt profilerne er svingende, Det er absolut heller ikke alle hvor der er garanti for noget seksuelt.

Mvh
Tja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja - mælger aner ikke hvad han skriver om :) Jeg har heller ikke set profiler på SD, der var decideret falske. Jeg har set nogle brugere herinde dømme profiler falske, fordi sugarbabens telefon er registreret i et mandenavn . Men jeg har mødt flere teenagere på SD, hvor telefonen er registreret i fars navn - og jeg har det helt ok med at far betaler for teenagedatterens frække sms'er til mig :)

Undskyld til Sting222 for at afspore tråden - jeg har ikke mødt nysgerigstudine.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er masser af fake profiler på SD, men jeg har ikke indtryk af at nogle af dem er oprettet af folkene bag. Antallet af fake profiler er dog faldet markant, så jeg ved ikke om de er blevet bedre til at sortere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Sugardaters.dk er helt reel dating site for købe sex og dating og der er MANGE reelle profiler. Og betalings konceptet er enkelt og uden bagtanke. Det er også nemt at slå automatisk fornyelse fra og det er nemt at slette profilen igen

Men måske er det lidt dyrt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
psps skrev, for 1 time siden:

man kan dog også få gode aftaler om gåture middage osv , uden sex involveret

Så gå en tur dit fjols, og overlad sugardating til os der vil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 32 minutter siden:

Så gå en tur dit fjols, og overlad sugardating til os der vil :-)

lol skrev at det kunne man også

og jeg vil gerne med den rette 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, den 21/5/2018 at 15:34:

man kan dog også få gode aftaler om gåture middage osv , uden sex involveret

Der findes piger der ikke vil ret meget på sugardaters ingen tvivl om det. Som forventer penge bare for at mødes eller online chat og billeder. Eller 5000 kr for et knald. Styr uden om dem venner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...