Hop til indhold

Nemtøs under åben himmel

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/245510

Det er ingen hemmelighed, at jeg tænder vildt på Nemtøs tilgang til uartige lege og ikke mindst hendes skønne attributter.

Alligevel var jeg spændt på mødet i det fri forleden. For en ting er, at kneppe diskret inden døre - noget helt andet at lægge de frække udskejelser under åben himmel med fare for at blive overrasket af forbipasserende eller iagtaget.

Mødestedet var en af skovene i det østjyske. Stedet viste sig perfekt til formålet. Tilpas afstand til stier, men alligevel med landevejen relativt tæt på.

Og lad mig sige det med det samme. Nemtøs tændte mig fra første sekund. I ført en luftig sommerkjole uden trusser og med dyb udskæring, der gav frit udsyn til de vidunderlige kæmpebryster, som tøsen jævnligt flasher herinde - og må det aldrig stoppe, steppede hun ud ad sin bil klar uartig leg.

Tæppet blev lagt i skovbunden, og akkompagneret af fluglefløjt og insekternes summen blev der kysset, suttet, slikket og kneppet i den bagende forårssol.

Jeg økonomiserede med kræfterne. For når Nemtøs vil gagges, klaskes, kneppes vaginalt såvel som analt og til sidste spermes i mund og ansigt, kræver det vis planlægning af kræfterne. Det er bestemt ikke mit indtryk, at Nemtøs er til hurtig sex. Der skal leges, udforskes og råkneppes uden skelen til uret. Her er tale om en tøs, der giver ualmindeligt meget af sig selv - og hvor sprøjter hun da for vildt.

Redigeret af M54Årh.

Skrevet
M54Årh. skrev, for 22 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/245510

Det er ingen hemmelighed, at jeg tænder vildt på Nemtøs tilgang til uartige lege og ikke mindst hendes skønne attributter.

Alligevel var jeg spændt på mødet i det fri forleden. For en ting er, at kneppe diskret inden døre - noget helt andet at lægge de frække udskejelser under åben himmel med fare for at blive overrasket af forbipasserende eller iagtaget.

Mødestedet var en af skovene i det østjyske. Stedet viste sig perfekt til formålet. Tilpas afstand til stier, men alligevel med landevejen relativt tæt på.

Og lad mig sige det med det samme. Nemtøs tændte mig fra første sekund. I ført en luftig sommerkjole uden trusser og med dyb udskæring, der gav frit udsyn til de vidunderlige kæmpebryster, som tøsen jævnligt flasher herinde - og må det aldrig stoppe, steppede hun ud ad sin bil klar uartig leg.

Tæppet blev lagt i skovbunden, og akkompagneret af fluglefløjt og insekternes summen blev der kysset, suttet, slikket og kneppet i den bagende forårssol.

Jeg økonomiserede med kræfterne. For når Nemtøs vil gagges, klaskes, kneppes vaginalt såvel som analt og til sidste spermes i mund og ansigt, kræver det vis planlægning af kræfterne. Det er bestemt ikke mit indtryk, at Nemtøs er til hurtig sex. Der skal leges, udforskes og råkneppes uden skelen til uret. Her er tale om en tøs, der giver ualmindeligt meget af sig selv - og hvor sprøjter hun da for vildt.

Tak fordi du deler dine oplevelser, jeg vil også gerne have sex i dag, hvor jeg kan kontakte med Nemtøs?

Hvad koster en eller to timer? :-)

Tak

Skrevet

Hun er så fræk, men man skal vist være over 40 for at få lov, så det hober jeg da for dig at du er :)

Skrevet
easbam skrev, for 7 minutter siden:

Hun er så fræk, men man skal vist være over 40 for at få lov, så det hober jeg da for dig at du er :)

Ja :-) har du været hos hende? ved du nogle om prisen? jeg kan ikke finde hendes tlf. nummer.

Skrevet

Hun er bare så pisse fræk og lækker. 

Skrevet
mælger skrev, for 2 timer siden:

Ja :-) har du været hos hende? ved du nogle om prisen? jeg kan ikke finde hendes tlf. nummer.

Har jeg ikke nej, og kommer det nok ikke før jeg er over 40, men kan se i annoncen at hun ønsker at blive kontaktet over e-mail :). Og den står sikkert på hendes profil herinde 

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen af en skovtur med Nemtøs sidste år, og det var en fantastisk god oplevelse, så skynd jer at blive 40, for hun er fucking hot!

Skrevet

Sikke mange der skriver om Nemtøs, er hun virkelig så god? når der så mange der skriver..

Måske skulle man lave en aftale med hende.. hmm..

Skrevet

Det er sgu da vist den bedste gave man kan give sig selv i 40års fødselsdag ;);)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.