Hop til indhold
Heino

Sejrøgade i Århus

Recommended Posts

Kan på ingen måde anbefale et besøg hos pigerne i Sejrøgade i Århus - jeg var der i går og følte virkeligt, det var et rip-off.

Alle alarmklokker burde naturligvis have ringet, da det gik op for mig, at pigen oplyser falsk adresse i telefonen.

Ja tro det eller lad være: man får gudhjælpemig en falsk adresse, og bliver nægtet oplysning om etagenummer, når man ringer til de tre piger, der aktuelt annoncerer i travbladet vedr. denne adresse.

Den adresse, man får oplyst, er lige overfor den korrekte. Lurer er de mon på en fra vinduet?

OK. Men min oplevelse var, at jeg blev modtaget af en, indrømmet, meget køn pige. Ja og så blev jeg afkrævet 1 kilo hvad der i sig selv er ok, og jeg havde dårligt nået at smide bukserne, før jeg var spillet færdig med hånden, selvom vi havde aftalt noget andet.

Er helt ærlig, når jeg siger, at mit besøg tog max ti minutter. Og nej: jeg lider ikke af prematur ejakulation.

Stedet er bare et - ja rip-off:(

massage.side6.dk/susanne

De annoncerer også som Nate og Alma fra samme sted, men med forskellige telefonnumre.

Synes virkeligt Århus bliver værre og værre.

Har det seneste meget lange stykke tid kun haft gode erfaringer på Randersvej i kælderen, hvor min oplevelse er, at Queen-Suzette og Cecilie leverer varen hver gang. Og jeg synes også, de er rare og ærlige at snakke med. Og de tager sig tiden til lige at vende et par ting i en hyggesludder, når "ballet" er overstået.

Er aldrig gået skuffet hjem fra de to og har aldrig følt mig flået.

Er man gamblertypen er der også Rokhøj i Lystrup. Men man ved aldrig, hvad man møder og der er et eller andet suspekt ved stedet, blandt andet er det åbenlyst, at pigerne lyver for èn. Men man bliver ihvertfald ikke ruineret der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja du har helt ret, for et halvt års tid siden var jeg også på stedet og fremgangsmåden var den samme. Stemningen og pigen jeg mødte, ville jeg dog ikke betale penge for og smuttede hurtigt igen. Nok et af de værste steder i Århus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja du har helt ret, for et halvt års tid siden var jeg også på stedet og fremgangsmåden var den samme. Stemningen og pigen jeg mødte, ville jeg dog ikke betale penge for og smuttede hurtigt igen. Nok et af de værste steder i Århus.

Jeg skulle også bare være smuttet i en fart. Har aldrig spenderet 1.000 kr. så dårligt før. Og håber sandelig heller ikke, det sker igen :(

Måske er det også sådan det er - man kan jo dømme mig på mine handlinger eller mangel på samme. Men jeg føler mig virkelig som en idiot, taget med bukserne nede om hælene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Det skal du ikke være ked af - man lære hele tiden. Jeg har skam også betalt mine lærepenge.

Intet er så skidt at det ikke er godt for noget. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super godt indlæg Heino.

Jeg har også været fristet af de flotte piger i annoncerne på Sejrøgade.

Nu ved jeg der ikke skal spildes penge på Sejrøgade

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal du ikke være ked af - man lære hele tiden. Jeg har skam også betalt mine lærepenge.

Intet er så skidt at det ikke er godt for noget. :)

He he - jo et besøg i Sejrøgade er ikke godt for nogetsomhelst.

Men du har ret. Det er sidste gang, jeg er blevet på et sted, der ringer i mine klokker.

Næste gang, som forhåbentlig aldrig kommer, er jeg ham, der er smuttet i en ruf og uden at have det dårligt over det. Der er også grænser for, hvad man skal stå model til, når man er gæst.

Ja, jeg er skæmmet af at være gammel, og af at af gammel vane vise lidt respekt for pigerne. Håbløst gammeldags værdier, ser jeg nu

Og - undskyld - de udenlandske pigers indtog har altså gjort branchen mere kynisk i den tid, jeg har været gæst, efter min mening.

Læringen anno 2012 må være: Det er cool buisines, så hav det ikke skidt over bare at tænke på dig selv.

Så noget har jeg nok lært :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super godt indlæg Heino.

Jeg har også været fristet af de flotte piger i annoncerne på Sejrøgade.

Nu ved jeg der ikke skal spildes penge på Sejrøgade

....hov undskyld Oxen.

Tusind tak for roserne!!!!

Men jeg er ikke bedre, end at jeg bare synes branchen er blevet så broget, at det er vigtigt, at os der af den ene eller anden grund vælger at betale direkte og og ikke indirekte for sex udveksler erfaringer på godt og ondt. Helt ærligt er det pissesurt at skulle give 1.000 kr. for en kold spiller på trods af, man havde aftalt noget andet.

Det er også surt at give 1.500 - 2.000 kroner for besøg af en trunte, der bruger 30 minutter på at tømme huset for alt spiseligt, drikkeligt og rygeligt og så stirrer tomt og drømmende væk i de 5-10 minutter, man forsøger at få det aftalte.

Så hvis jeg kan afværge, at andre får samme sure røv, gør jeg det. Og jeg er naturligvis taknemmelig, hvis andre gør gengæld.

Det samme gælder naturligvis, hvis man har haft gode oplevelser. (Forhåbentlig giver jeg ikke indtryk af at være en, der bare brokker mig 24/7)

Tro mig: Sådan har det ikke altid været, og da slet ikke i Aarhus.

Og min opfattelse er, at den østeuropæiske entré i Danmark nok har bidraget til masseforsyning af nice looking unge piger. Men den har (sku) også bidraget til, at det er busines som aldrig før, så man nærmest skal være ligeså forsigtig, som hvis man køber en brugt bil, når man besøger en pige.

Afrikanerne kan jeg ikke udtale mig om. Når det kommer til sex, er de 100% turn-off for mig. Så jeg har aldrig besøgt et "afrikansk" sted.

Situationen ifm. indirekte betaling for sex har ikke ændret sig de seneste 2.000 år og det hele er fortsat så kompliceret, at det er umuligt at give tips ;)

God weekend :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for tippet Heino! Kan selv tilføje, at jeg var forbi Sejrøgade for at hilse på Nate. Havde forinden sat mig for, at var hun ikke som på billedet, så skred jeg med det samme. Surprise: det var hun ikke - langt fra. Bevares; en køn pige først i 20'erne, men lidt for stor røv og lidt for små bryster - jeg skred med det samme. :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...