mayweather 24 Skrevet 14. Maj, 2018 Det er først nu det er gået op for mig at den bare viser det aktuelle klokkeslæt - eller hvertfald meget tæt på. Jeg kigger jævnligt på den for at sikre mig annoncen er nogenlunde opdateret, og har altid bare troet at grunden til den altid er opdateret for nylig, er fordi annoncens ejer sikkert trykker "opdater" flere gange i løbet af dagen for at se aktiv ud. Men nu har jeg siddet på den samme annonce i 5 minutter og opdateret jævnligt, og den viser bare det aktuelle tidspunkt. Hvorfor laver de sådan noget misvisende rod? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 14. Maj, 2018 Det ægte tidspunkt findes også på annoncerne, såvidt jeg husker "oppe til venstre". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 14. Maj, 2018 Det du ser er klokken for da du søgte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mayweather 24 Skrevet 14. Maj, 2018 Okay, så i toppen af annoncen står der f.eks. "I dag kl 12:38" men i bunden under "Sidst ændret" står der f.eks. 12:51. Men det er da en underlig måde at skrive det på, "sidst ændret" har jo intet at gøre med hvornår jeg har søgt. I øvrigt har jeg slet ikke søgt, men er gået direkte ind på en annonce via et link herfra. Men kan man i det mindste stole på tidspunktet øverst til venstre i annoncen så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 14. Maj, 2018 mayweather skrev, for 2 timer siden: Men kan man i det mindste stole på tidspunktet øverst til venstre i annoncen så? Ja, det er det tidspunkt annoncøreren har været logget ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mayweather 24 Skrevet 14. Maj, 2018 Okay. En annonce jeg fandt via google, står tidspunktet oppe i hjørnet til kl 7:56 for en uges tid siden, mens "Sidst ændret" står til 9:52 i dag. Underligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 14. Maj, 2018 mayweather skrev, Lige nu: Okay. En annonce jeg fandt via google, står tidspunktet oppe i hjørnet til kl 7:56 for en uges tid siden, mens "Sidst ændret" står til 9:52 i dag. Underligt. 9.52 var vel da du selv loggede ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 14. Maj, 2018 Jeg har osse undret mig over det – tidspunktet som står øverst til venstre er det tidspunkt at annoncøren selv har ændret/opdateret, men tidspunket nederst til højre er tilsyneladende noget automatisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mayweather 24 Skrevet 15. Maj, 2018 Tatra skrev, for 21 timer siden: 9.52 var vel da du selv loggede ind. Jeg har ingen bruger på annoncelight, så jeg er aldrig logget ind. Men igen, "sidst ændret" inde i et annonce-felt bør ikke være andet end hvornår annoncen sidst er ændret. Ellers kan der ligeså godt stå "sidste udløsning". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 15. Maj, 2018 mayweather skrev, for 9 timer siden: Jeg har ingen bruger på annoncelight, så jeg er aldrig logget ind. Logget ind = tastet ind på den pågældende annonce. Hvis du taster dig tilstrækkeligt ofte ind på annoncer ville den med sidste udløsning nok snart blive mindre aktuel, efter en 3-4 gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 16. Maj, 2018 synes også det er forvirrende og misvejledende info.. jeg oplever ofte at folk kontakter mig på "knap så høflige" tidspunkter , fordi de tror at jeg lige har været logget ind Der er en del fejl og ting på annoncelight som jeg ofte oplever, forvirrer folk , istedet for at gavne dem . Ofte får jeg opkald om spørgsmål om hvordan det fungerer på annoncelight , fordi folk bliver forvirret Og jeg kan sagtens forstå at man bliver forvirret . Men annoncelight ville uden tvivl gøre det en del lettere , hvis de undlod informationer som der for eksempel er tale om i denne tråd For det er jo info som ingen kan bruge til noget andet end at blive forvirret over ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 16. Maj, 2018 Kamilla K skrev, Lige nu: synes også det er forvirrende og misvejledende info.. jeg oplever ofte at folk kontakter mig på "knap så høflige" tidspunkter , fordi de tror at jeg lige har været logget ind Der er en del fejl og ting på annoncelight som jeg ofte oplever, forvirrer folk , istedet for at gavne dem . Ofte får jeg opkald om spørgsmål om hvordan det fungerer på annoncelight , fordi folk bliver forvirret Og jeg kan sagtens forstå at man bliver forvirret . Men annoncelight ville uden tvivl gøre det en del lettere , hvis de undlod informationer som der for eksempel er tale om i denne tråd For det er jo info som ingen kan bruge til noget andet end at blive forvirret over ... fik jeg mon understreget begrebet "forvirret " nok, ved mine utal af gentagelser at samme ord, i min forholdsvise korte kommentar ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 16. Maj, 2018 Kamilla K skrev, for 21 minutter siden: fik jeg mon understreget begrebet "forvirret " nok, ved mine utal af gentagelser at samme ord, i min forholdsvise korte kommentar ? Næ. Jeg blev helt konfus af at læse det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 16. Maj, 2018 mayweather skrev, den 14/5/2018 at 11:35: Det er først nu det er gået op for mig at den bare viser det aktuelle klokkeslæt - eller hvertfald meget tæt på. Jeg kigger jævnligt på den for at sikre mig annoncen er nogenlunde opdateret, og har altid bare troet at grunden til den altid er opdateret for nylig, er fordi annoncens ejer sikkert trykker "opdater" flere gange i løbet af dagen for at se aktiv ud. Men nu har jeg siddet på den samme annonce i 5 minutter og opdateret jævnligt, og den viser bare det aktuelle tidspunkt. Hvorfor laver de sådan noget misvisende rod? Jeg er helt enig i at det er noget rod, som vi skal have fixet. Hvorfor det er blevet lavet på denne måde, kan jeg ikke svare på. Da dette er lavet for lang tid siden og før jeg blev en del af Annoncelight. Kamilla K skrev, for 6 timer siden: Der er en del fejl og ting på annoncelight som jeg ofte oplever, forvirrer folk , istedet for at gavne dem . Vi er altid interesseret i at høre feedback og gode idéer, til hvordan vi kan forbedre Annoncelight. Vi er selvfølgelig interesseret i at levere den bedst mulig annonceplatform, for både vores annoncører og de besøgende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 27. Maj, 2018 Administrator skrev, den 17/5/2018 at 00:29: Vi er altid interesseret i at høre feedback og gode idéer, til hvordan vi kan forbedre Annoncelight. Hvor giver man feedback ,som er adresseret til annoncelight , og ikke eroguide ? Hvis det ikke er i tilfælde/tråde som nu, så bank gerne min mor med en våd Berlinger, Hr @Administrator , men altså... Kan man ikke også gøre således, at ens telefonnummer ikke bliver fremhævet ? Der er utal af fjollehoveder der aldrig læser annoncen men kun ser billeder og telefonnummer. jeg bruger ofte mange timer om ugen på at sortere disse useriøse henvendelser fra, og jeg kan ikke forestille mig at jeg er den eneste pige i branchen der oplever dette. Det ville være en hjælp hvis man kunne skrive sit telefonnummer i annonceteksten , uden at dette blev markeret og fremhævet , for det er bidragende til, at mange kun ser telefonnummeret . Jeg påstår naturligvis ikke at det vil sortere alle de useriøse henvendelser man får , fra - men det ville bidrage til, at gøre en vis forskel ? ud over det, så er det dejligt at der er kommet et team på annoncelight som ikke tager ugevis om, for eksempel at slette falske annoncer ,når man anmelder dem lige som der gjorde før i tiden . jeg synes, at det er blevet meget bedre på det punkt , hvilket bestemt fortjener ros herfra ( og jeg ved , at den opgradering også bliver bifaldet af andre ,end jeg ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg